Aktualności

09.09.2020 #WeDoMore

Zobacz nasze Case Study. Uśmiech nie boli

Jak osiągać zadowalające wyniki komunikacji social media dedykowanej tak szczególnemu produktowi jakim jest suplement diety? Jak budować wiarygodność skutkującą większą sprzedażą? Nasz zespół zmierzył się z wyzwaniem budując spójną strategię komunikacji dla produktu salistat SGL03 za pośrednictwem największych platform społecznościowych - Facebook, Instagram. Do realizacji celu wykorzystaliśmy zarówno działania organiczne, jak i popularne formaty Facebook Ads i elementy buzz marketingu.

Wyzwanie polegało na wypromowaniu nowego produktu na rynku i zbudowanie świadomości marki wśród grup docelowych, szczególnie u kobiet ciężarnych i mam karmiących. Dodatkowym celem była aktywizacja użytkowników oraz edukacja w temacie prawidłowej higieny jamy ustnej. Nasz zespół musiał wziąć pod uwagę kluczowe aspekty:

- brak świadomości produktu na rynku

- suplement diety salistat SGL03 można zakupić w wybranych aptekach, gabinetach stomatologicznych oraz poprzez stronę internetową

- relatywnie wysoka cena produktu

- ograniczenia prawne w komunikowaniu właściwości i działania suplementu diety, podlegającego pod Ustawę o Bezpieczeństwie żywności i żywienia czy rozporządzenie UE 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.

Uzyskaliśmy mierzalne efekty w postaci sukcesywnie rosnącej liczby fanów, zaangażowania pod postami czy rosnących statystyk wyświetleń postów. Wszystkie edukacyjne treści dotyczące prawidłowej higieny jamy ustnej, konsekwencji z nie dbania o higienę jamy ustnej konsultowaliśmy z kierownikiem ds. badań i rozwoju.

Wypracowaliśmy content edukacyjny nie zapominając przy tym o kreatywnej i przyjaznej koncepcji wizualnej. Nasze propozycje nowoczesnych sekwencji InstaStory i FacebookStory wzmocniły cel informacyjny, emocjonalny oraz angażujący. Dopracowane i przemyślane w każdym szczególe w przystępny sposób docierały do wybranej grupy odbiorców. Za opracowanie strategii działań oraz kompleksowe prowadzenie marki salistat SGL03 w social mediach odpowiada Justyna Barczykowska - Senior Social Media Specialist w Up&More

Nasze aktywności spotkały się z pozytywną i zadowalającą rekomendacją naszego klienta. Działania prowadzimy od września 2019 roku wciąż poszerzając aktywizację użytkowników z jak największym prawdopodobieństwem osiągniecia celów biznesowych klienta.

Zobacz przykładowe kreacje powstałe dla marki salistat SGL03 oraz konkretne mierzalne efekty, jakie wypracowaliśmy dla Klienta. Koniecznie. Uśmiech gwarantowany!

POBIERZ TUTAJ

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!