Ronson Development już od 20 lat buduje mieszkania z najwyższą dbałością o indywidualne potrzeby klientów w wielu lokalizacjach na terenie Polski. Od 2007 roku jest spółką giełdową, i jest też aktywnym członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Jakość i dopasowanie do potrzeb klientów jest nadrzędną wartością Spółki, dlatego też myśląc o nowym serwisie wiedzieliśmy, że wszystko musi świetnie współpracować z wysokimi oczekiwaniami Klienta.
Sprzedaż mieszkań przez Internet to od dawna rzeczywistość. Każdy deweloper walczy o uwagę potencjalnego klienta przenosząc ponad 80% swoich aktywności w działania online. Jak jednak sprawić, aby wydatki marketingowe były efektywnie inwestowane? Najlepiej zacząć od solidnych fundamentów, czyli perfekcyjnego serwisu, który niczym maszynka do generowania leadów idealnie dopasuje się do wielokanałowych działań promocyjnych i zmiennych preferencji grup docelowych.
Współczynnik odrzuceń,
w poprzednim roku: 25%
3%
Współczynnik konwersji,
w poprzednim roku: 0,11%
2,04%
Więcej konwersji
z www na mobile’u
465%
Większe oczekiwania, większe możliwości
Zadanie nam postawione nie było łatwe. Poza odznaczającym się na tle konkurencji designem serwisu, mieliśmy do spełnienia wiele bardzo konkretnych KPI. Przede wszystkim, nowy serwis www miał zdecydowanie zmaksymalizować ilość konwersji. Aby to osiągnąć skupiliśmy się na lepszym dopasowaniu treści do oczekiwań użytkownika oraz na prostej i eleganckiej prezentacji oferty Ronson, uwypuklając wartości marki takie jak: jakość, rzetelność i wiarygodność. Uporządkowaliśmy również rozbudowany system samodzielnych stron inwestycji i zaprojektowaliśmy wspólny i działający na rozwój całego serwisu ekosystem stron inwestycji, połączony z serwisem korporacyjnym. Dzięki temu, promowane inwestycje umożliwiały płynne przejścia na kolejne osiedla, jednocześnie wzmacniając efekt działań SEO.
Znamy się na branży budowlanej na wylot, wiemy więc, że doprowadzony do serwisu użytkownik chce jak najszybciej uzyskać ważne dla siebie informacje i jednocześnie chce mieć możliwość sprawnego kontaktu. Dlatego też, tak zaprojektowaliśmy serwis, aby użytkownik mógł nawiązać kontakt z przedstawicielem handlowym z dowolnego miejsca na stronie. Wdrożyliśmy również nowe formy kontaktu takie jak chat online i fast call. Ostatnim elementem mającym kolosalne znaczenie dla ważnego z punktu szybkiego zaangażowania w prezentowaną ofertę, było wdrożenie customizowanych pod Ronson Development rozwiązań z zakresu personalizacji i geolokalizacji.
Poznaj ekipę od zadań specjalnych
- Kontakt ogólnodostępny z każdego miejsca na stronie.
- Podpowiadane mieszkania.
- Zapytanie dotyczące konkretnego mieszkania.
PopUp > PopArt
Personalizowane pop-upy zaprojektowane zgodnie z architekturą marketing automation, miały znaczący wpływ na ilość nowych zapytań o konkretne mieszkanie. Zgodnie z nowym podejściem, pop-upy wyświetlają się po 60 sekundach po wejściu na stronę i personalizowane są po kategorii liczba pokoi o największym scoringu u danego użytkownika.
Efekt? Ponad 17% więcej nowych zapytań o konkretne mieszkanie.
Mailingi
Podzieliśmy je na te które działają i na te które działają niemal perfekcyjnie! Kluczem do serc i uwagi użytkowników stała się personalizacja. Dlatego też, zastosowaliśmy ją nie tylko na stronie, ale również cała strategia wysyłek mailingów została oparta o zasadę personalizacji treści dla konkretnego użytkownika. I trzeba przyznać, że był to strzał w 10! Standardowe wyniki generowane w poprzedzającym wdrożenie okresie oscylowały wokół 13% Open Rate, i niemal 2% CTR. Bez szału prawda? Wspólnie z Klientem też tak uważaliśmy. Co dała personalizacja i nowa szata graficzna? Wybiliśmy wyniki na 68% Open Rate i na 26% dla CTR. Ale to nie wszystko – czarnym koniem okazały się maile z auto-ofertą, które osiągają zawrotne 85% Open Rate i ponad 50% CTR. Jest moc!
Góra lodowa funkcjonalności
Oczywiście fenomenalny i nieszablonowy design serwisu to zaledwie wierzchołek góry lodowej funkcjonalności kryjących się we wnętrzu serwisu. Zadbaliśmy o atrakcyjny i intuicyjny front-end, jednocześnie do maksimum wykorzystując możliwość back-endu. Serwis www połączony został z systemem do automatyzacji marketingu, z dedykowanymi i pisanymi pod Klienta konkretnymi funkcjonalnościami dostosowującymi rozwiązania marketing automation do potrzeb Klienta.