Marka LePukka świętuje swoje urodziny – od 13 lat z sukcesem działa na polskim rynku branży meblowej. Zaczynała od mniejszej ilości asortymentu rodzimego od polskich rzemieślników. Jednakże wraz wzrostem zapotrzebowania otworzyła swoją firmę na piękne marki z całego świata. Dzisiaj chwalą się siedmioma tysiącami różnych produktów od ponad 90 producentów ze świata!

Od początku istnienia firmy współpracują z uznanymi architektami i pracowniami projektowymi, dzięki czemu mają na swoim koncie wiele wnętrzarskich realizacji! Przez te lata mieli przyjemność urządzić wnętrza ponad pół miliona Klientów, a wśród nich wielu znanych i lubianych polskich artystów i celebrytów. Co roku team Le Pukka jeździ na polskie i zagraniczne targi wnętrzarskie w poszukiwaniu modnego i ponadczasowego designu w najlepszej cenie.Główna siedziba i serce firmy to showroom w Warszawie.

Pomysłodawczynią i właścicielką warszawskiego concept store’u Le Pukka jest Katarzyna Kuźma. Z zamiłowania wielbicielka pięknych wnętrz i oryginalnych mebli. Prowadziła program telewizyjny „Projekt Balkon” w HGTV. Regularnie pojawia się na łamach fachowej prasy oraz uczestniczy w najważniejszych imprezach branżowych w kraju i zagranicą. Jest specjalistką w dziedzinie panujących trendów w aranżacji wnętrz i doskonale orientuje się w rynku meblowym.

“Kochamy piękne meble i z wielką przyjemnością pomagamy Wam się urządzać!” 

Koncentrując się działaniach na Facebook’u już w miesiąc osiągnęliśmy:

Więcej zakupów

47%

Niższy koszt leada

18,31%

Zakupy wzrosły o prawie połowę przy tym samym koszcie

Wyzwanie / sytuacja wyjściowa

Ze sklepem LePukka współpracujemy już od prawie siedmiu lat. Wypracowywane przez nas wyniki z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze, zarówno dzięki kampaniom w Google, jak i na Facebooku. Jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia… Od początku roku pojawiło się wyzwanie pobudzenia sprzedaży produktów z sklepu internetowego LePukki na Facebook’u, między innymi z powodu licznych konkurentów w branży meblarskiej. Potencjalnymi klientami sklepu LePukka są osoby, które poszukują oryginalnych mebli do swojego domu lub mieszkania. Celem było urozmaicenie i zwiększenie przychodów z reklam na Facebooku. Dotychczasowe działania nakierowane są na promocję opublikowanych postów z różnym kierowaniem na grupy odbiorców. Facebook oferuje szerokie możliwości dotarcia do osób potencjalnie zainteresowanych produktami z kategorii marki luksusowe, meblami, wyposażeniem domu czy dekoracjami. Facebook pozwala tworzyć na tej podstawie własne grupy odbiorców oraz korzystać z wcześniej zebranych grup remarketingowych dodatkowo tworząc grupy “lookalike”, użytkowników, którzy najbardziej przypominają wybraną grupę.  

Przebieg kampanii

Na stronie Lepukki już od początku naszej współpracy została wdrożona i skonfigruowana analityka. Pozwoliła ona na gromadzenie danych o użytkownikach dokonywanych przez nich zakupów bezpośrednio na stronie sklepu LePukka. Na tej podstawie zostały również stworzone grupy niestandardowych odbiorców; odwiedzających stronę, dokonujący zakupów oraz grupy podobnych odbiorców. Celem działań było zwiększenie sprzedaży, dlatego w ostatnich miesiącach prowadzone były testy różnych kampanii, aby wyłonić najlepiej działające. 

W pierwszej kolejności zostały przetestowane różne wariacje kierowań oferowanego przez Facebooka, w szczególności na marki luksusowe. Miało to za zadanie znaleźć potencjalnych przyszłych klientów, którzy będa zainteresowani nowoczesnymi i eleganckimi meblami. Jednak wybrane rozwiązanie nie przyniosło oczekiwanego wzrostu wartości zakupów.

Przetestowaliśmy inne podejście. Zamiast statycznych postów publikowanych na Facebooku i Instagramie, kreacje zastąpiliśmy angażującym formami wideo – Rolkami. Po pierwszym miesiącu, wyniki poszybowały w górę – wartość zakupów wzrosła o prawie 50% przy znacznie niższym koszcie leada. 

Efekty

W ciągu miesiąca pracy nad kampaniami osiągnęliśmy wyłącznie dla Facebooka ponad sto tysięcy złotych z konwersji i zwrot z inwestycji na poziomie 4630%!

Opinia Klienta

Od 2017 roku współpracujemy z firmą Up&More w zakresie kampanii Meta Ads oraz Google Ads. Wybór tej agencji był podyktowany jej bogatym doświadczeniem, a profesjonalizm i wiedza pracowników w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju i promocji naszego sklepu internetowego. W szczególności cenimy indywidualne podejście oraz ciekawe pomysły, które wróżą długotrwałą współpracę. Z pełnym przekonaniem polecamy Up&More jako solidnego partnera, który zadba o skuteczny marketing Twojego sklepu internetowego.

Katarzyna Kuźma
właścicielka concept store’u Le Pukka