Mając na celu aktywizację użytkowników, budowanie świadomości oraz edukację w temacie żywienia zwierząt postawiliśmy na platformy i narzędzia, na których możemy realizować te wszystkie cele:
Facebook fanpage oraz uruchomienie Grupy na Facebooku
Na stronie publikowaliśmy posty produktowe oraz w znaczącej ilości edukacyjne treści dotyczące posiadania zwierząt i ich żywienia konsultowane z weterynarzami i instruktorami szkoleń. Profil Carnilove stał się miejscem, gdzie osoby świadome w kwestii opieki nad zwierzakami mogą zasięgnąć opinii nie tylko na temat żywienia, ale także pielęgnacji, tresury czy behawiorystyki. Bazując na wytycznych otrzymanych z centrali w Czechach (Polski dystrybutor ma stosunkowo ograniczone możliwości tworzenia własnych materiałów promocyjnych) opracowaliśmy samodzielną, jednolitą koncepcję grafik, dopasowaną do wymagań Carnilove.
Mając na celu jeszcze większą aktywizację fanów, stworzyliśmy grupę Carmię i kocham gdzie użytkownicy mogli wymieniać się doświadczeniami – a my służyliśmy merytoryczną pomocą. Grupa była naturalną kontynuacją podjętych działań związanych ze zwiększaniem się zaangażowania fanów oraz ich edukowania. Tworzone treści mają bardzo merytoryczny charakter, zdecydowana większość z nich tworzona jest w ścisłej współpracy z lekarzami weterynarii. Grupa stała się miejscem, gdzie wykorzystujemy niekonwencjonalne formaty, takie jak sesje live z ekspertami. Do grupy w ciągu 6 miesięcy dołączyło niemal pół tysiąca najbardziej zaangażowanych fanów!
Profil na Instagram
Komunikacja na Instagramie również oscylowała wokół treści edukacyjnych oraz prezentacji produktów. GRID jest zaplanowany w taki sposób, aby z widoku siatki były zaprezentowane produkty w linii z pasującymi do niego zdjęciami zwierząt. Dodatkowo, w każdym tygodniu udostępnialiśmy serie stories, która następnie trafiała do sekcji wyróżnione. Wyróżnione Stories również pełni funkcję edukacyjną.