DHL Parcel Polska to globalny lider w branży logistycznej. Specjalizuje się w międzynarodowej dostawie, usługach kurierskich i transporcie. DHL łączy ludzi z ponad 220 krajów i regionów. Dzięki zaangażowaniu ponad 400 000 pracowników dostarcza zintegrowane usługi i dostosowane rozwiązania w zakresie zarządzania i transportu listów, towarów i informacji. Głównym celem naszych działań było stworzenie ciekawej strategii komunikacji na Instagramie, która pomieści w sobie zarówno tematy angażujące odbiorców jak i te marketingowe oraz firmowe.
Średnia liczba polubień
850
Zasięgu miesięcznie
300
Followersów więcej każdego miesiąca
200
Łączony grid
Na początku wspólnie z klientem wypracowaliśmy kierunki komunikacji zgodne z brandem. Następnie przeszliśmy do zbudowania angażującej komunikacji w oparciu o potrzeby grupy docelowej i tak przygotowaliśmy dedykowany projekt identyfikacji wizualnej siatki na Instagramie oraz Insta Stories dla DHL Parcel Polska.
Główną osią naszych działań jest profil na instagramie, który sukcesywnie uzupełniamy o wartościowy kontent, treści marketingowe i bieżące wydarzenia ze świata oraz firmy DHL. Stawiamy na efektowne kreacje graficzne oraz animację, które złapią uwagę użytkownika. Działania te są intensyfikowane poprzez odpowiednio zaplanowaną promocję płatną na Instagramie. Celem większego zaangażowania i skrócenia dystansu pomiędzy usługą, a użytkownikiem wdrożyliśmy konkursy konsumenckie, quizy i możliwość zadawania nam pytań! Dzięki temu z miesiąca na miesiąc zwiększamy zasięgi profilu!
Efekty
Średnia liczba polubieni wzrosła z 70 do aż 850 przy jednym poście! Łączne zaangażowanie użytkowników wzrosło o 800%! Komunikując się z grupą docelową zgodnie z przyjętą strategią nawiązaliśmy pozytywne relacje z odbiorcami, którzy chętne uczestniczą we wszystkich aktywnościach. Miesięcznie zdobywamy ponad 200 followersów!
Co na to Klient?
Od sierpnia 2020 roku mamy przyjemność współpracować z Agencją Up&More w zakresie prowadzenia komunikacji Social Media na Instagramie. Agencja jest odpowiedzialna za wytyczenie nowej strategii komunikacji marki DHL Parcel na Instagramie, bieżące prowadzenie profilu i jego moderację, kontakty z influencami oraz organizację konkursów i akcji specjalnych.
Elementy, które doceniamy w naszej współpracy to z jednej strony świetna znajomość trendów i specyfiki komunikacji społecznościowej, a z drugiej strony otwartość na nasze zmieniające się potrzeby i wskazywanie nowych możliwości rozwoju tego kanału. Ważne jest dla nas również nieszablonowe podejście kreatywne, w tym oczywiście opracowana specjalnie dla nas siatka profilu.
Zdecydowaniem polecam i rekomenduję do współpracy zespół agencyjny Up&More
Magdalena Czajkowska, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w DHL Parcel Polska