Suplement diety salistat SGL03 to produkt spółki z polskim kapitałem – NutroPharma. salistat SGL03 to zaawansowany technologicznie preparat stomatologiczny oparty na 6 naturalnych, aktywnych składnikach, które pomagają zachować zdrowie zębów i jamy ustnej.* To nowy produkt na rynku, dlatego głównym celem było zbudowanie świadomości i wiarygodności marki wśród grup docelowych, szczególnie u kobiet ciężarnych i mam karmiących, co skutkowałoby zwiększeniem sprzedaży produktu. Dodatkowym celem była aktywizacja użytkowników oraz edukacja w temacie prawidłowej higieny jamy ustnej.

Pozyskanych fanów od startu współpracy

4 858

Zasięgu miesięcznie

1,27 mln

Interakcji pod każdym postem

19 tys.

Wyzwanie / sytuacja wyjściowa

Współpracę z marką rozpoczęliśmy z początkiem września 2019r. Mając na celu aktywizację użytkowników, budowanie świadomości oraz edukację w temacie prawidłowej higieny jamy ustnej postawiliśmy na platformy i narzędzia, na których możemy realizować wszystkie wyżej wymienione cele.

Facebook i Facebook Story

Kompleksowe prowadzenie fanpage marki:

  • projektowanie grafik
  • pisanie treści do postów
  • publikacja
  • moderacja

Instagram i Instagram Story

Tworzenie spójnej siatki oraz angażujących InstaStory:

  • projektowanie grafik (prosty i InstaStory)
  • pisanie treści do postów i InstaStory
  • publikacja
  • moderacja

Promocja płatna

Promocja płatna na Facebooku i Instagramie:

  • Page like
  • Post ad
  • Story ad

Buzz Marketing

Wpisy użytkowników w grupach tematycznych na Facebooku

Przebieg kampanii

Komunikacja na kanale Facebook

Facebook to pierwszy i najszybszy kanał komunikacji Klienta z marką, ale również świetne miejsce na promocję produktów.

Na stronie publikowaliśmy edukacyjne treści dotyczące prawidłowej higieny jamy ustnej, konsekwencji z nie dbania o higienę jamy ustnej, które były konsultowane z kierownikiem ds. badań i rozwoju oraz opowiadaliśmy o produkcie.

Publikowaliśmy posty w formacie pionowym, dostosowanym do użytkownika mobilnego. Taki format postów zwraca większą uwagę użytkownika i budzi większe zaangażowanie.

Dodatkowo publikowaliśmy posty w formacieFacebook Stories. Publikacja stories pozwoliłanam na wzmocnienie przekazu z aktualności oraz była doskonałym wsparciem zasięgu organicznego.

Działania organiczne wspieraliśmy promocją płatną: promocja postów i page like.

Komunikacja na kanale Instagram

Na Instagramie publikowaliśmy treści lifestylowe oraz poduktowe z zachowaniem spójności kolorystycznej zgodnej z kolorystyką brandu oraz z zachowaniem schematu tj. produkt, cytat, produkt; jeden człowiek, produkt, dwoje ludzi.

Dodatkowo w każdym tygodniu udostępnialiśmy serię stories, która następnie trafia do sekcji: wyróżnione. Publikacja stories miała na celu aktywizację fanów, a także edukację o higienie jamy ustnej. Działania organiczne wspieraliśmy promocją płatną: promocja postów.

Efekty

Komunikacja na kanale Facebook

  • Przez cały okres współpracy zdobyliśmy 4 858 fanów
  • Każdego miesiąca docieraliśmy do około 1 269 365 użytkowników
  • Fani chętnie angażowali się w nasze aktywności – ok. 19 503 zaangażowania pod każdym postem

Komunikacja na kanale Instagram

  • Przez cały okres współpracy zdobyliśmy 374 fanów
  • Każdego miesiąca docieraliśmy do ok. 216 549 użytkowników
  • Fani chętnie angażowali się w nasze aktywności – ok. 25 536 zaangażowania pod każdym postem

Opinia Klienta

“Z usług UP&MORE korzystamy już od dłuższego czasu. Firmie tej powierzyliśmy prowadzenie naszego fanpage „Uśmiech nie boli – salistatSGL03” na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram. Ogromne plusy za komunikację, indywidualne podejście do klienta oraz staranne i estetyczne prowadzenie profilu.

Poziom współpracy ze specjalistami tej agencji jest bardzo zadowalający. Polecamy!”

Karolina Frelich Młodszy Kierownik Produktu

dr n. biol. Marzena Kucia Kierownik ds. Badań i Rozwoju