Suplement diety salistat SGL03 to produkt spółki z polskim kapitałem – NutroPharma. salistat SGL03 to zaawansowany technologicznie preparat stomatologiczny oparty na 6 naturalnych, aktywnych składnikach, które pomagają zachować zdrowie zębów i jamy ustnej.* To nowy produkt na rynku, dlatego głównym celem było zbudowanie świadomości i wiarygodności marki wśród grup docelowych, szczególnie u kobiet ciężarnych i mam karmiących, co skutkowałoby zwiększeniem sprzedaży produktu. Dodatkowym celem była aktywizacja użytkowników oraz edukacja w temacie prawidłowej higieny jamy ustnej.
Pozyskanych fanów od startu współpracy
4 858
Zasięgu miesięcznie
1,27 mln
Interakcji pod każdym postem
19 tys.
Wyzwanie / sytuacja wyjściowa
Współpracę z marką rozpoczęliśmy z początkiem września 2019r. Mając na celu aktywizację użytkowników, budowanie świadomości oraz edukację w temacie prawidłowej higieny jamy ustnej postawiliśmy na platformy i narzędzia, na których możemy realizować wszystkie wyżej wymienione cele.
Facebook i Facebook Story
Kompleksowe prowadzenie fanpage marki:
- projektowanie grafik
- pisanie treści do postów
- publikacja
- moderacja
Instagram i Instagram Story
Tworzenie spójnej siatki oraz angażujących InstaStory:
- projektowanie grafik (prosty i InstaStory)
- pisanie treści do postów i InstaStory
- publikacja
- moderacja
Promocja płatna
Promocja płatna na Facebooku i Instagramie:
- Page like
- Post ad
- Story ad
Buzz Marketing
Wpisy użytkowników w grupach tematycznych na Facebooku
Przebieg kampanii
Komunikacja na kanale Facebook
Facebook to pierwszy i najszybszy kanał komunikacji Klienta z marką, ale również świetne miejsce na promocję produktów.
Na stronie publikowaliśmy edukacyjne treści dotyczące prawidłowej higieny jamy ustnej, konsekwencji z nie dbania o higienę jamy ustnej, które były konsultowane z kierownikiem ds. badań i rozwoju oraz opowiadaliśmy o produkcie.
Publikowaliśmy posty w formacie pionowym, dostosowanym do użytkownika mobilnego. Taki format postów zwraca większą uwagę użytkownika i budzi większe zaangażowanie.
Dodatkowo publikowaliśmy posty w formacieFacebook Stories. Publikacja stories pozwoliłanam na wzmocnienie przekazu z aktualności oraz była doskonałym wsparciem zasięgu organicznego.
Działania organiczne wspieraliśmy promocją płatną: promocja postów i page like.
Komunikacja na kanale Instagram
Na Instagramie publikowaliśmy treści lifestylowe oraz poduktowe z zachowaniem spójności kolorystycznej zgodnej z kolorystyką brandu oraz z zachowaniem schematu tj. produkt, cytat, produkt; jeden człowiek, produkt, dwoje ludzi.
Dodatkowo w każdym tygodniu udostępnialiśmy serię stories, która następnie trafia do sekcji: wyróżnione. Publikacja stories miała na celu aktywizację fanów, a także edukację o higienie jamy ustnej. Działania organiczne wspieraliśmy promocją płatną: promocja postów.
Efekty
Komunikacja na kanale Facebook
- Przez cały okres współpracy zdobyliśmy 4 858 fanów
- Każdego miesiąca docieraliśmy do około 1 269 365 użytkowników
- Fani chętnie angażowali się w nasze aktywności – ok. 19 503 zaangażowania pod każdym postem
Komunikacja na kanale Instagram
- Przez cały okres współpracy zdobyliśmy 374 fanów
- Każdego miesiąca docieraliśmy do ok. 216 549 użytkowników
- Fani chętnie angażowali się w nasze aktywności – ok. 25 536 zaangażowania pod każdym postem
Opinia Klienta
“Z usług UP&MORE korzystamy już od dłuższego czasu. Firmie tej powierzyliśmy prowadzenie naszego fanpage „Uśmiech nie boli – salistatSGL03” na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram. Ogromne plusy za komunikację, indywidualne podejście do klienta oraz staranne i estetyczne prowadzenie profilu.
Poziom współpracy ze specjalistami tej agencji jest bardzo zadowalający. Polecamy!”
Karolina Frelich Młodszy Kierownik Produktu
dr n. biol. Marzena Kucia Kierownik ds. Badań i Rozwoju