Content Marketing
Content Marketing jest jednym z najważniejszych filarów działań SEO. Od kilku już lat, Google jasno komunikuje, że bez stałego tworzenia oryginalnych i wysokojakościowych treści nie ma szans na osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jednak nie każdy musi mieć czas na tworzenie długich atrakcyjnych wpisów blogowych czy treści informacyjnych. Nie każdy musi być także mistrzem pióra lub zwyczajnie znać wszystkie języki, na które przetłumaczona została jego strona internetowa.
W takim przypadku z pomocą przychodzi Up&More z usługą kompleksowego Content Marketingu. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań pozycjonerskich pozwala nam z łatwością odpowiedzieć na każdą potrzebę naszych Klientów związaną z tworzeniem treści. A w 2023 roku takich potrzeb może być naprawdę wiele!
Punktem wyjścia do określenia potrzeb content marketingowych dla konkretnego Klienta powinna być zawsze strategia content marketingowa.
Strategia content marketingowa
Czym w zasadzie jest strategia content marketingowa? Jest to strategia komunikacji danej marki w sieci za pomocą publikacji treści sygnowanych przez nią. Takie działania możemy określić jako marketing treści. siedziby.
Jako specjaliści w branży marketingu treści możemy z łatwością przygotować strategię content marketingową dla Twojej firmy. Pierwszym elementem tworzenia strategii content marketingowej jest oczywiście ustalenie celów, którym ma ona służyć, a tych może być wiele:
- Rozbudowa strony internetowej
- Budowanie świadomości marki
- Budowanie pozycji eksperta w danej branży
- Zwiększenie widoczności organicznej strony, które przełoży się na ruch
- Budowanie pozycji eksperta w danej branży
- Przygotowanie do ekspansji zagranicznej danego biznesu
Po ustaleniu celów strategii content marketingowej, należy zastanowić się, kto stanowi docelową grupę odbiorców naszych treści. To właśnie pod kątem tej grupy wybierać będziemy spośród możliwych sposobów, za pomocą których osiągniemy założone cele. Do tych sposobów należą między innymi:
- Prowadzenie bloga firmowego
- Tworzenie sekcji aktualności
- Publikacja artykułów PR
- Publikacja artykułów sponsorowanych
- Promocja tworzonych treści w mediach społecznościowych
- Publikacje gościnne jako eksperci w danym temacie na łamach portali branżowych
Ostatnim etapem tworzenia strategii content marketingowej jest określenie konkretnych potrzeb danego Klienta w kontekście content writingu. Nasze bogate doświadczenie pozwala nam na realizację każdej, nawet najbardziej skomplikowanej potrzeby związanej z content marketingiem.
W naszym portfolio usług content marketingowych znajduje się:
Tworzenie content planów
Content plan jest bardzo szczegółowym rozwinięciem strategii content marketingowej, stanowi narzędzie służące wdrożeniu jej w życie. Nasze content plany opieramy o analizę tematów, zagadnień oraz słów kluczowych, które należy poruszyć w ramach działań content marketingowych. Określamy co, kiedy i w jakiej ilości warto publikować, aby osiągnąć cele założone w naszej strategii content marketingowej. W przypadku dużych projektów content plan jest szczególnie ważny, ponieważ pozwala w sposób pełny i systematyczny pokrywać wszystkie założone wcześniej zakresy tematyczne, bez ryzyka pominięcia jakiejś niszy czy pojedynczych słów kluczowych, które mogą przynieść stronie internetowej dodatkowy ruch.
Tworzenie wpisów blogowych
Prowadzenie bloga to obecnie konieczność, jeśli zależy nam na dobrym pozycjonowaniu organicznym. Tworzymy jakościowe wpisy oparte o materiały dostarczone przez Klienta, ale także o własny research. Nasze wpisy blogowe stanowią zawsze oryginalne treści, które dla potencjalnego odbiorcy mają być źródłem wartościowych informacji. W procesie pisania artykułów, zawsze uwzględniamy ustalone w ramach content planu słowa kluczowe oraz nigdy nie zapominamy o trzymaniu się zasad optymalizacji, które Google bierze pod uwagę w ustalaniu rankingu wyników wyszukiwania.
Tworzenie artykułów specjalistycznych
Artykuły specjalistyczne wymagają głębokiego researchu i ogromnych zasobów wiedzy w danym temacie, zawsze tworzymy je przy ścisłej współpracy z Klientem, tak aby każdy zaprezentowany w treści fakt, miał 100% pokrycie w rzeczywistości. Jest to dla nas szczególnie istotne, ponieważ ma wpływ na budowanie wizerunku Klienta jako eksperta w danej branży.
Tworzenie opisów produktów dla e-commerce
Budowa sklepu internetowego wiąże się z koniecznością stworzenia ogromnej ilości treści. Każdy dodawany na stronie produkt musi posiadać oryginalny opis, jeśli zależy nam na dobrych wynikach organicznych. W takim przypadku także przychodzimy z pomocą. Tworzymy ciekawe, doskonale zoptymalizowane pod kątem SEO opisy produktów, które pomogą odnieść sukces w sprzedaży online.
Tworzenie treści meta danych title i description
Meta dane title i description, mimo iż mają już mniejszy wpływ na działania SEO niż kiedyś, nadal są szczególnie istotne. Stanowią pierwszy kontakt użytkownika ze stroną internetową jeszcze w ramach wyników wyszukiwania. Nawet pojawiając się na pierwszej pozycji Google, wciąż musimy zachęcić użytkownika do odwiedzenia właśnie naszej witryny. Tworzymy treści meta title i description uwzględniając wymogi wyszukiwarki odnośnie ich budowy i długości, ale także dodając im skuteczne call to action.
Tworzenie treści stron internetowych
Budowa nowej strony internetowej wiąże się z potrzebą stworzenia zachęcających treści, zoptymalizowanych pod SEO. Tworzymy treści witryn będące zarówno ciekawe, poprawne językowo, marketingowo atrakcyjne, ale także uwzględniające wymogi SEO oraz zawierające słowa kluczowe wybrane do pozycjonowania.
Tworzenie treści w językach obcych
Każdy rodzaj tworzonych przez nas treści może także powstawać w językach obcych. Mamy bogate doświadczania związane z działaniami na rynkach międzynarodowych i współpracujemy z profesjonalnymi tłumaczami pracującymi zarówno na popularnych jak i tych rzadziej używanych językach.
Tworzenie treści artykułów zewnętrznych/sponsorowanych
Pisane przez nas artykuły sponsorowane dostosowujemy do charakterystyki oraz wymogów portali, na których mają się pojawić. Uwzględniamy wszystkie założenia content planu, a także rozmieszczenie słów kluczowych w ich treści, tak aby w naturalny sposób zamieścić w nich linki wychodzące. Tworzone przez nas artykuły, są zawsze zoptymalizowane pod pozycjonowanie oraz zachęcają do odwiedzenia strony internetowej Klienta.
Optymalizacja contentu dostarczanego przez Klienta
W przypadku Klientów, którzy chcą samodzielnie tworzyć treści na stronę czy na portale zewnętrzne, oferujemy usługę optymalizacji contentu pod wymogi wyszukiwarki Google. Analizujemy pod kątem SEO dostarczone przez Klienta treści, uwzględniając założenia content planu i rozmieszczając w nich w odpowiedni sposób słowa kluczowe, tak aby z łatwością indeksowały się w wyszukiwarce.
Jeśli jesteś zainteresowany działaniami content marketingowymi, zachęcamy do kontaktu w formularzu lub pod numerem telefonu. Z chęcią udzielimy wszystkich potrzebnych informacji!