Nasze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku na zupełnie nowym serwisie iPanek, zaprojektowanym oraz zbudowanym przez Up&More. Punktem wyjściowym działań było odpowiednie dostosowanie nowej strony do wymagań Google dla Webmasterów. Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt elementów on-site i off-site, obejmujący analizę techniczną strony, profilu linków oraz treści. Naszą strategię pozycjonowania zbudowaliśmy w oparciu o 480 słów kluczowych. Dobór fraz, z jednej strony uwzględniał najważniejsze priorytety Klienta, z drugiej zaś, dane o potencjale, takie jak liczba zapytań generowanych przez użytkowników w wyszukiwarce, ich konkurencyjność oraz skuteczność dotychczasowych kampanii Google Ads. Były to słowa kluczowe dotyczące wynajmu aut we wszystkich miejscowościach, gdzie swoje usługi oferuje iPanek.
W oparciu o wybrane frazy opracowaliśmy oryginalne treści na stronę Klienta. Stworzyliśmy jakościowe opisy dla wszystkich 84 lokalizacji wypożyczalni iPanek. Razem to ponad 63 tysiące słów, pośród których znalazły się nasze frazy.
Kolejnym z filarów naszych działań był link building. Linki pozyskiwaliśmy regularnie ze źródeł o wysokich parametrach SEO takich jak Trust Flow i Domain Authority. Jednocześnie w naszych działaniach SEO braliśmy pod uwagę wysoki poziom ruchu oraz powiązanie tematyczne z pozycjonowaną stroną www. Takie podejście do Link Buildingu zwiększa wartość pozyskiwanych linków zewnętrznych, co przekłada się na wyższe pozycje w wynikach organicznych i większy ruch na stronie.