13.01.2021 #WeKnowMore
Jakie wyzwania czekają branżę PR w 2021 roku?
Marzena Kamińska, managing partner w Up&More wskazuje jakie są 3 najważniejsze wyzwania stojące przed branżą PR w 2021 roku. Podsumowuje również najciekawsze akcje/kampanie PR-owe z 2020 roku w Polsce.
Uważam, że najważniejszym wyzwaniem jaki stoi przed branżą PR, ale i całym szeroko rozumianym marketingiem to zaproszenie konsumentów do ponownego szacunku dla opinii i poglądów. Od co najmniej 3 – 4 lat obserwujemy akcje społeczne przypominające o tolerancji i poszanowaniu opinii innych (jak choćby kampania OLX „Co gdyby”, lub „Hejt Stop” z bardzo wyrazistymi zdjęciami m.in. z udziałem Jarosława Kuźniara)
Postępująca polaryzacja stanowisk i przekonań i przekłada się finalnie na komunikację konsumentów z markami, radykalną ocenę ich działań, czy w skrajnych (aczkolwiek coraz częstszych) przypadkach bojkotu produktów. Jeśli nie poradzimy sobie z tym jako branża, ciężko będzie mówić o rzetelnej komunikacji, która będzie się kryła za coraz grubszym płaszczem pokazowej poprawności.
Kolejne wyzwanie dotyczy umiejętności dalszego połączenia działań PR z tętniącym życiem social media.
Przeczytaj całe podsumowanie przygotowane dla NowyMarketing.pl