Spis treści

    Wskaźnik Trust Flow określa zaufanie i wiarygodność strony internetowej. Jest on oznaczany na podstawie jakości linków przychodzących. Został wprowadzony przez Majestic, aby ocenić profil linków danej domeny. Wbrew pozorom – Trust Flow nie jest określany na podstawie ilości linków przychodzących.

    Wskaźnik Trust Flow (TF) określa się w skali 1-100. Im wyższy wynik, tym bardziej wartościowe linki zewnętrzne prowadzą do strony internetowej.

    Trust Flow | Co to jest?

    Jak sprawdzić trust flow?

    Wskaźnik wiarygodności (wartość Trust Flow) swojej strony internetowej możesz sprawdzić narzędziu Majestic do analizy stron internetowych. Wpisz adres URL i zobacz jego wartość.

    Jak można zwiększyć wskaźnik trust flow?

    Najlepszym sposobem na to jak zwiększenie wskaźnika Trust Flow jest pozyskiwanie linków przychodzących ze stron z wysokim Trust Flow. Majestic przeprowadza analizę sieci, podążając za linkami od strony do strony. Jeżeli link prowadzi do strony o wysokim Trust Flow, to zwiększa on również Trust Flow strony źródłowej.

    • Wypozycjonowanie strony www w pierwszych wynikach wyszukiwania google nie należy do najprostszych. Możesz zdobyć lepszą pozycję witryny, dzięki działaniom link buildingowym. Dodatkowo ważne jest tworzenie wysokiej jakości contentu. Taka strategia wiąże się z naprawdę dużym potencjałem marketingowym.
    • Zajmując się pozyskiwaniem linków do strony pozycjonowanej skup się na tym jaki jest Trust Flow stron linkujących. Wybieraj te, które mają nie tylko wysoki Trust Flow.
    • Pamiętaj, że Trust Flow jest ważnym wskaźnikiem jakości strony, nie jest to jedyna metryka, na którą powinieneś zwracać uwagę. Inne wskaźniki, takie jak Domain Authority (DA) Moz, PageRank Google, i inne są również ważne do pełnego zrozumienia SEO strony.
    • Aby zwiększyć Trust Flow domeny i pozycję witryny w wynikach wyszukiwania google twórz artykuły sponsorowane czy wpisy gościnne z linkiem do swojej stronie internetowej. Dobrej jakości content jest pozytywnym sygnałem dla Google.
    • Na podstawie linków przychodzących możesz zrobić analizę, czy wśród nich nie znajdują się uszkodzone linki. Wtedy możesz skorzystać z przekierowania tej witryny na konkretną podstronę pozycjonowanej witryny.
    • Postaraj się o regularne pozyskiwanie odnośników prowadzących do strony www.

    Trust flow a Citation Flow

    Podstawową różnicą między Trust Flow a Citation Flow jest to, że wskaźnik Citation Flow skupia się na ilości linków przychodzących, a nie na jakości linków przychodzących. Można go sprawdzić za pomocą narzędzia Majestic.

    Trust Flow nie jest zależny tylko od ilości linków do strony, ale przede wszystkim od ich jakości. Strona z mniejszą ilością linków, ale o wyższej jakości, może mieć wyższy Trust Flow niż strona z większą ilością linków niskiej jakości.

    Trust Flow a SEO

    1. Wysoki Trust Flow może poprawić widoczność w wyszukiwarce: Jeśli strona ma wysoki wskaźnik Trust Flow, oznacza to, że jest linkowana przez wiele innych zaufanych stron, co dla robotów Google może być to sygnał, że strona jest godna zaufania i wartościowa. To może przyczynić się do poprawy jej rankingów w wynikach wyszukiwania.
    2. Robot Google może używać informacji podobnych do Trust Flow: Podczas gdy Google nie ujawnia wszystkich szczegółów swojego algorytmu rankingowego, wiadomo, że liczba i jakość linków do strony są ważnymi czynnikami. To jest podobne do tego, jak działa Trust Flow.
    3. Strategie SEO skupione na Trust Flow mogą poprawić indeksację: Strategie SEO, które skupiają się na poprawie wskaźnika Trust Flow, takie jak zdobywanie linków z zaufanych stron, mogą również pomóc w indeksacji strony przez roboty Google i poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania.

    Porozmawiajmy!

    Kamila Dębska
    Kamila Dębska

    She has been in marketing for 3 years. She feels most confident in the area of SEO and UX. At Up&More, as an SEO Specialist, she is in charge of increasing the visibility of our clients.