Aktualności

18.08.2019 #WeKnowMore

Skuteczne działania on-line wspierające sprzedaż mieszkań

Decyzja o zakupie mieszkania jest podejmowana znacznie dłużej niż w przypadku innych wydatków. Nie tylko ze względu na kwotę lub zobowiązania w spłacie kredytu, ale również samą rangę decyzji, która często jest jedną z najważniejszych w życiu. Każdy przyszły właściciel chciałby dokonać jak najlepszego wyboru, dlatego najczęściej zaczyna od dużo wcześniejszych poszukiwań w Internecie. Jakie działania on-line pozwolą deweloperom skutecznie zaprezentować inwestycję i podtrzymać relację, aż do potencjalnej finalizacji zakupu mieszkania opowiada Iwona Gielecińska, PR Specialist w naszym zespole Up&More.

Na początku przyjrzymy się samej branży. Deweloperzy zaczynają sprzedawać więcej mieszkań, pomimo niepokojących tendencji spadkowych po II kwartale 2018 roku. Trend zaczyna się odwracać. Otóż w II kwartale 2019 roku suma krocząca za 12 ostatnich miesięcy wynosiła 22 317 mieszkań, dla porównania po I kwartale - 22 155 mieszkań (wzrost o 0,73 proc.). Nadal nie są to wyniki porównywalne z ubiegłym rokiem i trudno przewidzieć dalszy kierunek zmian. Jednak pewne jest jedno - każdy deweloper dąży do utrzymania stabilnych i podobnych wyników swojej działalności rok do roku. W tym celu niezbędnym elementem jest długofalowa strategia sprzedażowa. Dzisiaj trudno wyobrazić sobie kampanię bez udziału tak ważnego narzędzia jakim jest Internet. Reklamy on-line są idealnym rozwiązaniem. Jakie dokładnie działania warto uwzględnić?

Pozyskiwanie leadów za pomocą FB

Kampanie poszczególnych inwestycji za pośrednictwem Facebooka są już popularną formą wśród firm deweloperskich. Dopracowane bannery, chwytliwe hasła, call to action – zobacz więcej oraz przekierowania do strony inwestycji. Reklamy tego typu generują ruch, który jest dużą korzyścią zwłaszcza w przypadku odbiorców, którzy po raz pierwszy widzą nieruchomość. Podwójną korzyścią byłaby dodatkowa czynność, np. pozostawienie do siebie kontaktu e-mail, telefon, a jeszcze większą wartością, określenie ilu pokojowym mieszkaniem jest zainteresowany użytkownik. Formularze na samej stronie www to nie jedyne rozwiązanie. Często osoby niezdecydowane opuszczają stronę. Wówczas warto rozważyć Lead Ads – formę pozyskiwania kontaktów przez formularz bezpośrednio za pośrednictwem Facebooka bez konieczności kolejnych przekierowań. Istotny jest także remarketing dla osób, które były na stronie, ale nie wypełniły tam formularza.

Jakie jeszcze działania on-line skutecznie wspierają sprzedaż mieszkań? Resztę porad autorstwa Iwony Gielecińskiej przeczytasz na HouseMarket.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!