18.03.2019 #WeDoMore
Rozpoczynamy kompleksowe działania dla Carnilove
Kolejny super projekt pod naszymi skrzydłami! Rozpoczęliśmy kompleksowe działania marketingowe dla Carnilove – marki premium na rynku żywności dla zwierząt.
Współpraca obejmuje kompleksowe działania w ramach komunikacji zintegrowanej. Zakres prac w szczególności dotyczy opracowania strategii komunikacji oraz koordynowania wszystkich aktywności promocyjnych marki. Działania komunikacyjne uwzględniają również opiekę Public Relations, koordynację wszystkich kanałów Social Media oraz relacje z influencerami. Oprócz tego, będziemy strategicznie odpowiadać za akcje niestandardowe i wydarzenia z udziałem konsumentów, miłośników czworonogów oraz ekspertów z branży.
Powierzyliśmy kompleksowe działania agencji Up&More ze względu na zindywidualizowaną strategię oraz nieszablonową wizję komunikacji z naszymi Klientami – miłośnikami czworonogów. Przede wszystkim zachęciło nas zrównoważenie promocji samego produktu wobec wykorzystania aktywnego spędzania czasu właścicieli ze swoimi pupilami. Zaintrygowani tymi propozycjami postanowiliśmy rozpocząć współpracę. - komentuje Katarzyna Chomutowska z firmy Azan, wyłącznego dystrybutora marki Carnilove w Polsce.
Nad pracą dla Carnilove po stronie Up&More będzie czuwał pięcioosobowy zespół kierowany przez Macieja Wernickiego, szefa działu PR.
- Wraz z dynamicznym rozwojem Up&More zmieniliśmy pozycjonowanie naszej firmy. Jesteśmy partnerem oferującym kompleksowe wsparcie komunikacyjne, włączając w to opracowanie strategii obecności na rynku zgodnej z wizją rozwoju biznesu naszych klientów. Carnilove to marka, która powierzyła nam wszystkie swoje aktywności marketingowe, oferując jej wsparcie „360”. To kolejny dowód bardzo mocnego wzrostu naszych kompetencji w ostatnich miesiącach. - dodaje Marzena Kamińska, managing partner Up&More.