15.01.2020 #WeKnowMore
Realny event w wirtualnym świecie
Powyższe stwierdzenie jest kwintesencją obecnych realiów organizatorów wszelkiego rodzaju eventów, konferencji, szkoleń czy warsztatów. Praktycznie 100% budżetów promocyjnych przeniosło się do digitalu. Co to oznacza?
Więcej możliwości. Otóż dzięki rozwiązaniom online:
- precyzyjnie zaplanujemy grupę docelową
- oznaczymy lokalizacje, w których widzimy największy potencjał uczestników
- mamy możliwość ustawienia kampanii, z której bezpośrednio pozyskujemy ruch kupujący bilet wstępu, lub zbieramy dane osób, które w takim wydarzeniu chciałyby wziąć udział
- podgrzewamy informacje o evencie, plasując się wysoko w pamięci uczestników, dzięki czemu mniej osób zapomni o wydarzeniu i tym samym zadbamy o frekwencję
- mamy absolutną kontrolę nad budżetem i elastycznie go modelujemy w zależności od realizacji planu sprzedaży/dystrybucji biletów czy zaproszeń