Aktualności

15.01.2020 #WeKnowMore

Realny event w wirtualnym świecie

Powyższe stwierdzenie jest kwintesencją obecnych realiów organizatorów wszelkiego rodzaju eventów, konferencji, szkoleń czy warsztatów. Praktycznie 100% budżetów promocyjnych przeniosło się do digitalu. Co to oznacza?

Więcej możliwości. Otóż dzięki rozwiązaniom online:

- precyzyjnie zaplanujemy grupę docelową

- oznaczymy lokalizacje, w których widzimy największy potencjał uczestników

- mamy możliwość ustawienia kampanii, z której bezpośrednio pozyskujemy ruch kupujący bilet wstępu, lub zbieramy dane osób, które w takim wydarzeniu chciałyby wziąć udział

- podgrzewamy informacje o evencie, plasując się wysoko w pamięci uczestników, dzięki czemu mniej osób zapomni o wydarzeniu i tym samym zadbamy o frekwencję

- mamy absolutną kontrolę nad budżetem i elastycznie go modelujemy w zależności od realizacji planu sprzedaży/dystrybucji biletów czy zaproszeń

Więcej o najskuteczniejszych metodach promocji wydarzeń przeczytasz w artykule Marzeny Kamińskiej, managing partner w Up&More, dla magazynu "Tygrysy Biznesu"

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!