Aktualności

10.01.2020 #WeKnowMore

Jak promować aplikacje w social media?

Czas spędzany na korzystaniu z aplikacji z roku na rok rośnie. Przeciętny użytkownik smartfona posiada około 80 aplikacji i miesięcznie aktywnie korzysta z 30. Aby aplikacja znalazła się w telefonie użytkownika, a następnie była regularnie przez niego używana, musi spełnić kilka kryteriów: musi dać się znaleźć, być łatwa w obsłudze i dostarczać użytkownikowi realnej wartości.

Jednym z kluczowych kanałów dotarcia do potencjalnych użytkowników są media społecznościowe. Odpowiednie zaplanowanie kampanii w social mediach to absolutnie kluczowy czynnik, niezależnie czy chcemy promować grę, narzędzie ułatwiające treningi czy narzędzie do zarządzania projektami.

Facebook Mobile App Ads

To, co czyni Facebooka jednym z topowych rozwiązań przy instalacjach aplikacji to wykorzystanie tzw. Custom Audience opartych o własne bazy danych lub bazy remarketingowe, a także Lookalike Audience, który profiluje podobnych użytkowników z największym prawdopodobieństwem dopasowania. Reklamy z platformy FB mogą pojawiać się na Facebooku, Instagramie, sieci Audience Network i linkują bezpośrednio do App Store, Google Play lub Kindle Fire Store. Facebook oferuje także tzw. playable ads, które pozwalają odbiorcy „przetestować” grę bez instalacji, zanim zdecydują się na ewentualne pobranie.

Przeczytaj cały artykuł Tomasza Starzyńskiego, managing partner Up&More na GoMobi.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!