01.07.2020 #WeKnowMore
Facebook Ads dla małego biznesu. W jakie formaty reklamowe warto inwestować?
Mały biznes to szereg wyzwań, wiążących się nierzadko z uważnym patrzeniem na każdą złotówkę. Jak poradzić sobie w gąszczu niuansów kampanii w social mediach, by pieniądze zostały mądrze spożytkowane?
Przede wszystkim nie warto ignorować znaczenia monitorowania wyników kampanii. Wdrożenie odpowiedniego śledzenia z pomocą piksela FB może się wydawać z pozoru zbędnym wydatkiem, na który znajdziemy budżet jak już wzniesiemy się na wyższy poziom. Stanowi on jednak o sukcesie kampanii, a niektóre gotowe rozwiązania sklepowe oferują pomoc przy wdrożeniu w ramach obsługi – warto sprawdzić, czy również mamy taką możliwość. A jak to już mamy za sobą, możemy przejść do konkretnych działań przekładających się na miarodajne rezultaty.
W jakie formaty reklamowe warto inwestować?
Przeczytaj cały artykuł Joanny Sopieli, SEM Specialist w Up&More na portalu NowyMarketing.pl