Aktualności

01.07.2020 #WeKnowMore

Facebook Ads dla małego biznesu. W jakie formaty reklamowe warto inwestować?

Mały biznes to szereg wyzwań, wiążących się nierzadko z uważnym patrzeniem na każdą złotówkę. Jak poradzić sobie w gąszczu niuansów kampanii w social mediach, by pieniądze zostały mądrze spożytkowane?

Przede wszystkim nie warto ignorować znaczenia monitorowania wyników kampanii. Wdrożenie odpowiedniego śledzenia z pomocą piksela FB może się wydawać z pozoru zbędnym wydatkiem, na który znajdziemy budżet jak już wzniesiemy się na wyższy poziom. Stanowi on jednak o sukcesie kampanii, a niektóre gotowe rozwiązania sklepowe oferują pomoc przy wdrożeniu w ramach obsługi – warto sprawdzić, czy również mamy taką możliwość. A jak to już mamy za sobą, możemy przejść do konkretnych działań przekładających się na miarodajne rezultaty.

W jakie formaty reklamowe warto inwestować?

Przeczytaj cały artykuł Joanny Sopieli, SEM Specialist w Up&More na portalu NowyMarketing.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!