Aktualności

17.01.2021 #WeKnowMore

Działania SEM w branży deweloperskiej

Jak wyglądał rok 2020 w działaniach SEM w branży deweloperskiej? Jakie są prognozy na rok 2021?

Rok 2020 przyniósł zmiany na wielu rynkach. Obostrzenia oraz obawy potencjalnych klientów o własne bezpieczeństwo zmieniły kontekst realizowanych kampanii. Dla branży deweloperów w szczególności był to czas pełen wyzwań. Niektórzy zdecydowali się na wdrożenie lub poszerzenie komunikacji zdalnej z potencjalnymi Klientami, w tym takiej formy sprzedaży mieszkań.

Ze zmian w samym systemie Google można zauważyć rosnącą skalę automatyzacji i ochronę prywatności użytkowników. To już ostatni dzwonek, by dopełnić formalności związanych z przetwarzaniem danych na stronach docelowych – przy wykryciu nieprawidłowości Google może zatrzymać działania reklamowe.

Jakie jeszcze zaszły zmiany?

Przeczytaj cały artykuł Joanny Sopieli - SEM Specialist na portalu Rynek Pierwotny.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!