05.05.2020 #WeKnowMore
Digital PR oraz komunikacja zewnętrzna w czasie pandemii i po jej zakończeniu
Doświadczenia związane z pandemią COVID-19 obrazują schemat reakcji wielu przedsiębiorstw. Jaki wzorzec komunikacji zewnętrznej jest poprawny? Jakie dokładne działania warto podejmować, a z których zrezygnować?
12 marca 2020 roku w Polsce ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego. Podjęto decyzję o zawieszeniu zajęć w przedszkolach, szkołach, żłobkach i placówkach oświatowych. W wyniku kolejnych zdarzeń, już 13 marca ograniczono funkcjonowanie działalności gastronomicznej, rozrywkowej oraz działanie centrów i galerii handlowych. Z wyłączeniem sklepów spożywczych, aptek i drogerii. Od 15 marca zamknięto granice naszego kraju dla cudzoziemców. Zawieszono międzynarodowe pasażerskie połączenia lotnicze i kolejowe, oprócz transportu cargo. Zaledwie w ciągu trzech dni zadziało się bardzo dużo. Tempo i skala ograniczeń powodowała niepewność i niepokój. Strach i lęk społeczeństwa. Jak w takiej sytuacji marka powinna komunikować się z dziennikarzami oraz swoimi klientami?
Przeczytaj cały artykuł Iwony Gielecińskiej, PR Specialist w Up&More dla BusinessWoman& life Magazyn