19.11.2018 #WeKnowMre
Reklama na LinkedIn: poradnik
LinkedIn to doskonałe miejsce, by pozyskać klientów, zwłaszcza, gdy działasz w segmencie B2B. Warunek jest jeden: musisz znać formaty reklamowe, jakie oferuje największy na świecie biznesowy serwis społecznościowy. Omawiamy więc dostępne opcje.
Dlaczego LinkedIn?
Bo to najpopularniejszy serwis dla profesjonalistów. Na świecie zrzesza ponad 570 milionów użytkowników, z czego 3,5 milionów pochodzi z Polski. Każda z zarejestrowanych osób może pochwalić się zróżnicowanym doświadczeniem i wysokością obejmowanego stanowiska, a 500 tysięcy użytkowników LinkedIna to pracownicy, którzy podejmują kluczowe decyzje w firmach. Powinieneś więc do nich dotrzeć, zwłaszcza, że LinkedIn oferuje szereg możliwości reklamowych. Jeśli nie wiesz, jak się do tego zabrać, skorzystaj z poniższego poradnika.