Spis treści

    Działamy jako agencja 360 oferując kompleksowe rozwiązania marketingu online dla naszych Klientów. SEO i wszelkie związane z nim aktywności są jedną z naszych mocnych stron. Sprawdź dlaczego warto powierzyć nam swój biznes!

    1. Wiemy gdzie jest Twoja konkurencja

    Punktem wyjścia wszystkich działań marketingowych, w tym także SEO powinna być analiza rynku i weryfikacja pozycji Twoich konkurentów.

    Wiesz kim są Twoi konkurenci? Super! Powiedz nam, a my sprawdzimy jakie działania prowadzą i jakie otrzymują efekty.

    Jesteś nowy w swojej branży i jeszcze nie znasz swoich konkurentów? Twój produkt jest na tyle niszowy, że za konkurenta możesz uznać w zarówno wszystkich jak i nikogo konkretnie?

    up&more blog

    Także ok! Powiemy Ci na kogo warto zwrócić uwagę i dlaczego konkurencja rynkowa nie zawsze równa jest konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania. 

    2. Wiemy jak ważna jest optymalizacja Twojej strony

    Wszystkie działania SEO zaczynają się od Twojego serwisu. Znamy oczekiwania robota Google wobec stron internetowych i wiemy jak wprowadzić je w praktyce.

    Współpraca z nami zawsze rozpoczyna się szczegółowym audytem SEO Twojej witryny, który ma na celu identyfikację i usunięcie wszystkich błędów i niezgodności z Wytycznymi dla Webmasterów. 

    Google aktualizuje swoje wymagania w sposób ciągły, a my jesteśmy z nimi na bieżąco! Każdy audyt rozpoczynamy techniczną analizą on-site, na którą składają się między innymi: weryfikacja kodu źródłowego, struktury, treści oraz działania Twojej strony.

    Następnie przechodzimy do części off – site analizy profilu linków i badania oryginalności treści. Jako wynik audytu otrzymasz od nas zalecenia optymalizacyjne.

    Potrzebujesz pomocy przy wdrożeniu? Daj znać, chętnie pomożemy! 

    3. Wiemy jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania, aby klienci trafili na Twoją stronę

    Czasy pozycjonowania jedynie, krótkich bardzo ogólnych słów kluczowych już dawno minęły. Wiemy jak zmienił się sposób korzystania z wyszukiwarki Google przez jej użytkowników.

    Tak, generyczne frazy – jedno lub dwuwyrazowe o wysokich potencjałach wyszukiwań i ogromnej konkurencyjności – nadal stanowią część bazowych działań SEO, jednak nie są one wszystkim, co możemy Ci zaproponować. 

    Znamy potencjał pracy na słowach kluczowych typu „long tail” (długich, precyzyjnych zapytaniach o produkt lub usługę), brandowych czy „How to…?” (pytaniach zaczynających się zazwyczaj od „Jak…?”) i wiemy jak dopasować je do Twojego biznesu wykorzystując je w praktyce.

    4. Wiemy, że stwierdzenie „content is king” to nie tylko banalne pozycjonerskie powiedzonko

    Ilość i jakość treści na stronie jest jednym z bazowych i najważniejszych czynników rankingowych.

    Duża ilość wartościowego contentu pozwala w sposób naturalny zamieścić słowa kluczowe wybrane do pozycjonowania Twojego serwisu.

    W ramach działań SEO zaprojektujemy i wdrożymy strategię Content Marketingową dedykowaną dla Twojego biznesu. Skorzystamy z narzędzi wspomagających analizę najpopularniejszych zapytań użytkowników, aby znaleźć zakresy tematyczne oraz frazy, które mogą wygenerować najwięcej ruchu organicznego. 

    Rozwiniemy Twojego bloga, bazę wiedzy czy sekcję porad o treści, które realnie mogą zainteresować nowych klientów. Nasze działania contentowe znacząco zwiększą widoczność organiczną strony co przełoży się na realny ruch. 

    5. Wiemy skąd pozyskiwać wartościowe linki

    Linkowanie zewnętrzne do witryny to kolejny z bardzo istotnych czynników rankingowych. Budowanie strategii linkowania oraz rozwój profilu linków to zadanie długofalowe. Po przeprowadzeniu audytu off-site wiemy już jak wygląda profil linków Twojej strony i czego w nim brakuje.

    Teraz nadszedł czas aby się tym zająć! Wybierzemy powiązane tematycznie serwisy o wysokich parametrach jakościowych, skontaktujemy się z wydawcami i zamieścimy na nich artykuły z linkiem dofollow do Twojej witryny.

    Nasza strategia linkowania zawsze obejmuje takie elementy jak częstotliwość pozyskiwania linków, rodzaj pozyskanych linków, różnorodność oraz rodzaj anchor tekstów. 

    6. Wiemy, że Twój biznes działa w zmiennych warunkach

    Ostatnie lata dobitnie pokazały nam jak szybko mogą zmieniać się warunki w jakich operuje biznes. Jako, że pozycjonowanie jest działaniem długofalowym, zdajemy sobie sprawę, iż założenia stworzone w pierwszym miesiącu działań, po kwartale mogą być już nieaktualne.

    Dlatego stawiamy na elastyczność! Staramy się maksymalnie dopasować działania do bieżących potrzeb Twojego biznesu, tak aby pozycjonowanie działało w synergii ze zmianami zachodzącymi na rynku. 

    7. Wiemy jak przełożyć ruch organiczny na sprzedaż

    Pozyskanie znaczącego ruchu organicznego na stronie stanowi niewątpliwie sukces działań SEO, jednak to nie wszystko. Istotna jest także optymalizacja konwersji z tegoż ruchu.

    Wiemy, jak ważne jest analizowanie zachowań użytkowników, źródeł ruchu i konwersji. Możemy przeprowadzić kompleksowy audyt UX, który znacząco poprawi generowane przez serwis wyniki sprzedaży czy ilości pozyskanych zapytań. 

    8. Wiemy, że aby wyciągać wartościowe wnioski z działań, konieczna jest analiza danych 

    Działania pozycjonowania posiadają u nas szerokie wsparcie analityczne. Oznacza to, że cyklicznie analizujemy dane, by dostosować elementy SEO do bieżącej perspektywy. To obejmuje m.in. analizę danych z Google Search Console po to, aby zaktywizować działania tam, gdzie najszybciej możemy osiągnąć realne korzyści.

    Rozwiązujemy nierozwiązane problemy – niski CTR z wyników wyszukiwań, wysoka liczba kliknięć i niska konwersja. Konfigurujemy analitykę. Definiujemy mikrokonwersje. Analizujemy efektywność kanału SEO na tle innych oraz w czasie.

    9. Wiemy, że chcesz być na bieżąco

    W ramach stałych działań SEO zawsze służymy pomocą i wsparciem w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości związanych ze stroną czy samym procesem pozycjonowania.

    Ponadto co miesiąc otrzymasz od nas interaktywny raport działań, w ramach którego dowiesz się jakie czynności wykonaliśmy dla Twojej strony, jakie są aktualne i dawne pozycje słów kluczowych, jak rozkładają się ruch i konwersje oraz jaki jest plan działań na kolejne miesiące.

    Porozmawiajmy!

    Adrianna Napiórkowska
    Adrianna Napiórkowska

    Posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe, karierę rozpoczynała w agencji Emarketing Experts jako młodszy specjalista SEO. Oprócz pozycjonowania stron, zajmowała się prowadzeniem projektów marketingu 360° jako Account Manager w They.pl. Pracowała dla firm z sektora finansowego (Bank Millennium, Bank Meritum, Finai S.A.), e-commerce (np. Black Red White, Autoland, Mumla). W Up&More odpowiada między innymi za projekty SEO dla Panek Car Sharing, Amerigas, Interparking, H+H czy Autoplaza.