Elevenlabs AudioNative Player

Spis treści

    Operator Google  - jak je wykorzystać w SEO?

    Operatory Google są wykorzystywane głównie przez specjalistów SEO podczas researchu i analizie stron. Oto lista najbardziej przydatnych operatorów. Pomogą Ci one zrozumieć jak wyszukiwać w Google, żeby wyniki były satysfakcjonujące. Przeczytaj i potestuj samodzielnie!

    Operatory wyszukiwania Google – czym są i jak działają?

    Operatory Google to komendy, dzięki którym w prosty sposób możesz przefiltorwać wyniki wyszukiwania z dużej ilości danych danym zapytaniem i uzyskać konkretne informacje. 

    Jak wyszukiwać w Google?

    Użycie operatorów może znacznie ułatwić znajdowanie potrzebnych treści w internecie, szczególnie w działaniach związanych z SEO

    Jak działają operatory?

    Operatory wyszukiwania Google działają poprzez dodanie specjalnych komend do zapytania, które pomagają precyzyjniej określić, jakie wyniki chcesz uzyskać. Każdy operator zmienia sposób, w jaki Google przetwarza twoje zapytanie, aby lepiej dopasować wyniki do twoich potrzeb. Poznanie operatorów to klucz do zrozumienia jak wyszukiwać w Google żeby otrzymywać oczekiwane rezultaty.

    Operatory Google – kompletna lista operatorów dla SEO

    Oto lista operatorów Google, która jest używana przez specjalistów SEO:

    Cudzysłów “” – wyszukiwanie dokładnej frazy

    Dzięki temu operatorowi jesteś w stanie wyszukać taką frazę jaką podałeś. 

    przykład: “pomarańcze są pomarańczowe”

    Operator Google  - cudzysłów

    OR – wyszukiwanie frazy X lub Y

    Znajdziesz wyniki zawierające co najmniej jedno z podanych słów.

    Przykład: kawa OR herbata

    Operator Google  - OR

    AND – łączenie fraz 

    Znajdziesz wyniki zawierające oba podane słowa.

    Przykład: szpilki AND ślubne

    Operator Google - AND

    Minus (-) – wykluczanie słowa 

    Wykluczysz wyniki zawierające słowo po minusie.

    Przykład: buty -sportowe

    Operator Google  - minus

    site: – wyszukiwanie w określonej domenie 

    Znajdziesz wyniki z określonej strony.

    Przykład: site:https://www.gov.pl/

    info: – informacje o stronie

     Otrzymasz różne informacje o podanej stronie, które posiada Google.

    Przykład: info:https://upmore.pl

    Operator Google  -  info

    inurl: – wyszukiwanie w URL 

    Znajdziesz wyniki zawierające konkretne słowo w URL.

    Przykład: inurl:jagnie

    Operator Google  - inurl

    allinurl: – wszystkie słowa w URL

     Znajdziesz wyniki zawierające wszystkie podane słowa w URL.

    Przykład: allinurl:tesla white

    Operator Google  - allinurl

    intitle: – wyszukiwanie w tytule strony 

    Znajdziesz wyniki zawierające słowo w tytule.

    Przykład: intitle: robaki

    Operator Google  - intitle

    allintitle: – wszystkie słowa w tytule

    Znajdziesz wyniki zawierające wszystkie podane słowa w tytule.

    Przykład: allintitle:robaki z paki

    intext: – wyszukiwanie w treści 

    Znajdziesz wyniki zawierające słowo w treści strony.

    Przykład: intext:hip thrust

    allintext: – wszystkie słowa w treści 

    Znajdziesz wyniki zawierające wszystkie podane słowa w treści.

    Przykład: allintext: fit monte

    inanchor: – wyszukiwanie po anchor text 

    Znajdziesz wyniki zawierające słowo w tekście linku.

    Przykład: inanchor:kalosze

    Operator Google - inanchor

    allinanchor: – wszystkie słowa w anchor text

    Znajdziesz wyniki zawierające wszystkie podane słowa w tekście linku.

    Przykład: allinanchor:kalosze w kropki

    Operator Google - allinanchor

    define: – definicja słowa

    Otrzymasz definicję podanego słowa.

    Przykład: define:html

    Operator Google - define

    .. – zakres liczbowy 

    Znajdziesz wyniki w określonym zakresie liczbowym.

    Przykład: słuchawki 50zł..100zł

    Operator Google - zakres liczbowy ..

    Nawiasy () – grupowanie fraz 

    Grupujesz wyrażenia w celu lepszego filtrowania wyników.

    Przykład: (naszyjnik OR bransoletka) AND kolczyki

    Operator Google - ()

    Czy artykuł był pomocny?

    Oceń nasz artykuł, to wiele dla nas znaczy!

    (4.67/5), 18 głosów

    Porozmawiajmy!

    Kamila Dębska
    Kamila Dębska

    Zajmuje się marketingiem od 4 lat. Najpewniej czuje się w obszarze SEO i UX. W Up&More, jako Specjalista SEO, odpowiada za zwiększanie widoczności naszych klientów.