Aktualności

10.07.2019 #WeDoMore

Realizujemy kampanię dla Blinkee.city

Rozpoczęliśmy promocję aplikacji mobilnej Blinkee.city, umożliwiającej wypożyczanie skuterów, rowerów i hulajnóg elektrycznych na minuty. Główną osią kampanii obejmującej największe polskie miasta są narzędzia Google Ads i Facebook Ads.

Blinkee.city funkcjonuje w kilkunastu europejskich krajach z flotą niemal 2000 pojazdów. Polska marka powstała w 2017 roku i realizuje model współpracy oparty o franczyzę – partnerstwo z zewnętrznymi podmiotami. Będziemy koordynować kampanię efektywnościową, nastawioną na trzy etapy: pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji, rejestrację użytkownika oraz finalnie – pierwsze skorzystanie z aplikacji. Komunikacja skierowana jest do grupy odbiorców w przedziale wiekowym 25-44 zoptymalizowana również pod kątem zainteresowań użytkowników.

Cieszymy się, że spójność naszych działań względem Blinkee.city owocuje współpracą z Klientami w przypadku nie jednej, lecz wielu lokalizacji. Nasza wiedza związana z kampaniami efektywnościowymi jest doceniana przez kolejne firmy operujące w modelu mobility-as-a-service.- komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More

Obecnie odpowiadamy za promocje w kluczowych miastach: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Poznań i Białystok. Możliwe, że współpraca zostanie rozszerzona o kolejne miasta, także poza Polską. Trzymajcie kciuki!

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!