Polski dystrybutor Delsey rozpoczął nową kartę w historii obecności marki na naszym rynku. Mając na uwadze fakt, iż startujemy od naprawdę przysłowiowego zera, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy pełen system, do sprzedaży indywidualnej, hurtowej i za pomocą partnerów zewnętrznych. Było to o tyle istotne, że tradycyjna sprzedaż walizek, czyli w sklepach stacjonarnych ma już wartość minimalną i kluczem było elastyczne podejście do sprzedaży online.
Punktem wyjścia, była nowoczesna platforma do zarządzania sprzedażą we wszystkich możliwych kanałach online. Platforma Delsey Polska, to wirtualny magazyn z dedykowanym dostępem dla partnerów B2B, sklepów i Market Place. Poza aktualnym stanem magazynowym aktualizowanym online, ma w sobie panel kontrahenta z automatycznym generowaniem dokumentów sprzedaży, historią zamówień oraz bazą materiałów marketingowych do wykorzystania przez partnerów. Dzięki odpowiedniemu prześledzeniu potrzeb kontrahentów wdrożyliśmy system, który automatyzuje procesy, usprawnia składanie zamówień i wpływa na pozytywne relacje dystrybutora z partnerami handlowymi.