Aktualności

17.06.2019 #WeKnowMore

Wystartowaliśmy z konkursem online dla Bakal

Odpowiadamy za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań opracowaliśmy koncepcję kreatywną i mechanikę konkursu, landing page oraz intensywną promocję mediową.

Jednym z elementów, który doceniliśmy przy wyborze partnera dla tej akcji było mediowe spojrzenie na angażowanie uczestników, ciekawy pomysł i możliwość kompleksowego wsparcia nas w każdym z etapów konkursu - przyznaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal.

Celem konkursu jest promocja produktów Bakal. Po naszej stronie należy całościowe zarządzaniem konkursem, począwszy od przygotowania scenariusza, dedykowanej strony konkursowej, oraz realizację kampanii w mediach społecznościowych. Odpowiadamy także za prowadzenie kanałów social media Bakal. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi niemal 30 000 zł. Konkurs trwa od 20 maja do połowy lipca.

Przy organizacji tego typu konkursów zawsze trzeba znaleźć złoty środek, aby skutecznie zaangażować konsumentów w uczestnictwo, nie zapominając przy tym o głównym celu, czyli promocji produktów i wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja kreatywna zaowocowała współpracą - dodaje Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Bakal to marka należąca do Atlanta Poland S.A. – jednej z największych firm w Polsce importującej i sprzedającej bakalie wykorzystywane do wyrobów cukierniczych. Firma działa na rynku od 29 lat i od początku oferuje produkty oparte na naturalnych składnikach. Dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi, umożliwiającymi przetwarzanie (prażenie, blanszowanie, sortowanie, krojenie, mielenie) orzechów oraz migdałów. Jest również producentem masy marcepanowej i arachipanowej oraz past orzechowych. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady produkcyjne – w Gdańsku oraz we Włocławku.

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!