Aktualności

05.07.2019 #WeDoMore

W zdigitalizowanym świecie potrzeba dobrego PR-u. Współtworzymy nową Grupę Roboczą IAB

W kwietniu w ramach struktur IAB Polska została powołana Grupa Robocza Public Relations, w składzie której znajdują się przedstawiciele agencji PR, agencji digitalowych, wydawców oraz reklamodawców. Jej głównym celem jest podkreślenie, że sektor public relations ma ugruntowaną pozycję, a jego rola przybiera na znaczeniu. Wiceszefem tej Grupy został Maciej Wernicki, nasz Head of Public Relations.

Pomysł powołania nowej grupy w IAB Polska spotkał się z pozytywnym przyjęciem wielu firm, które podzielają wizję budowy nowoczesnych standardów w działaniach komunikacyjnych. Członkowie chcą wspólnie współtworzyć wizerunek branży PR i na bieżąco badać jej kondycję w obliczu działań podejmowanych na całym świecie. Liderem Grupy Roboczej Public Relations został Paweł Modzelewski, Head of Strategy agencji 24/7Communication, zaś jego zastępcą - Maciek Wernicki, który kieruje w naszej agencji działem Public Relations

Rewolucja technologiczna, która z całą mocą wkroczyła w sektor komunikacyjny, jest ogromną szansą dla specjalistów PR na zwiększenie efektywności ich pracy. Powołanie Grupy Roboczej jest więc odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku marketingowego. - komentuje Maciej Wernicki, Head of Public Relations, Up&More

Celem Grupy jest dyskusja o nowym, digitalowym wymiarze PR w obliczu zmian, jakie można zaobserwować w kontekście międzynarodowym. Członkowie Grupy chcą mówić jak najwięcej o komunikacji w obliczu globalnej transformacji cyfrowej społeczeństw. Jak wiadomo, nowy PR wykorzystuje coraz więcej narzędzi digitalowych i dzięki temu zmienia się jego kierunek i forma działań. Nie sposób zatem przejść obok tego obojętnie, warto podjąć kroki, które wpłyną na rozwój branży i pomogą dostosować jej charakter do aktualnych oczekiwań rynkowych. PR nie tylko wspiera budowanie reputacji w firmie, ale jest także odpowiedzialny za biznes, do którego stopniowo się zbliża. Inwestowanie w rozwój PR może przynieść zaskakujące efekty zarówno dla mikro-, jak również makrofirm.

Więcej informacji na stronie IAB Polska

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!