Aktualności

02.01.2020 #WeKnowMore

Trendy social media w branży deweloperskiej

Co przyniesie 2020 rok? Jak można podsumować poprzedni? Zapoznaj się z naszymi prognozami i wnioskami, aby jeszcze lepiej wykorzystywać działania social media w kontekście branży deweloperów.

Bądź „mobile first”, aby nie zostać w tyle!

Wg danych Statcounter mobile odpowiada za niemal 60% całego ruchu online w Polsce. W 2020 roku deweloperzy będą musieli zdecydowanie mocniej kierować się tym trendem, dopasowując komunikat słowny i graficzny do czytania na mniejszym ekranie. Pod koniec 2019 roku opracowaliśmy raport przybliżający dopasowanie stron do „małego ekranu”. Przeanalizowaliśmy łącznie 781 stron poszczególnych inwestycji pod kątem 8 kluczowych aspektów związanych z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych. Wnioski? Deweloperzy coraz lepiej dopasowują swoją ofertę do smartfonów, jednak jest jeszcze duże pole do poprawy. Brak dopasowania oznacza utratę potencjalnych klientów!

Nie bój się różnorodnych formatów

Użytkownicy Facebooka przeglądają tablice kilka razy dziennie, często nie skupiając 100% uwagi na czytanych treściach. Dlatego tak ważnym jest, aby przygotować spójną szatę graficzną, jednoznacznie wskazującą, że prezentowana treść pochodzi od danej marki. Wykorzystując dodatkowo pionowy format w proporcji 4:5 (dobrze wyświetlający się na mobile) możemy otrzymać bardzo ciekawy efekt!

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Co było istotne już w 2019 roku?

Przeczytaj cały tekst naszej Senior Social Media Specialist - Alicji Kisiel - w specjalnym wydaniu magazynu Deweloper & Marketing.

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!