Aktualności

19.02.2021 #WeKnowMore

Strategia obecności w social media

Dobrze przygotowana strategia marketingowa marki to klucz do jej sukcesu. Bez niej opiekunowie marek są jak dzieci błądzące we mgle. Ich działania są chaotyczne i często nieskuteczne. Tak samo jest ze strategią obecności marki w social media: to nieodłączna część ogólniejszej strategii działania marki. Dlaczego ta strategia jest tak ważna i czym w zasadzie ona jest?

Znakomita większość firm i marek ma swoje konta przynajmniej na jednym kanale komunikacji społecznościowej. Czy jednak ich działania są zaplanowane i mają sens? Czy odzwierciedlają szerszą strategię marketingową, ciekawie pokazują brand i wpisują się w cele biznesowe? Zaskakująco często marki działają w SM przypadkowo, bez planu i widocznego celu. Publikują materiały, które nie są atrakcyjne i nic nie wnoszą. Tym, czego niejednej marce brakuje, jest strategia obecności w social media.

O CO TUTAJ CHODZI?

Przeczytaj cały artykuł Klaudii Kolman, Social Media Specialist Up&More dla Marketing Przy Kawie.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!