Aktualności

15.06.2020 #WeKnowMore

Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata

Jak efektywnie promować działania swojej firmy, nie zaprzęgając do tego sztabu specjalistów i nie generując większych kosztów na kampanie promocyjne? Co zrobić, by wzrosła rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – jej zyski? Sposobem na to może być dobrze przygotowana i opracowana strategia employee advocacy. Krótko mówiąc – postaw na swoich pracowników.

Nazwa employee advocacy mogła już nie raz obić ci się o uszy. Obecnie to popularny kierunek wybierany przez marki w budowaniu strategii obecności w sieci, głównie w social media. Jest to strategia komunikacyjna, ale również marketingowa, polegająca na zatrudnianiu swoich pracowników w roli ambasadorów firmy. Całkiem niegłupie, bo w końcu kto lepiej niż osoby tworzące daną firmę mogą świadczyć o jej profesjonalizmie i wysokim standardzie oferowanych usług czy produktów? Ponadto treści, którymi dzielą się pracownicy, mają o wiele lepsze zasięgi niż treści publikowane na oficjalnych kanałach firmy w mediach społecznościowych.

Strategia employee advocacy sprawdza się w sektorze B2B, ale również w B2C. Co trzeba zrobić, aby prawidłowo ją wprowadzić w swojej firmie?

Przeczytaj cały artykuł Klaudii Kolman, Social Media Specialist w Up&More dla MarketingPrzyKawie.pl

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!