Aktualności

14.01.2020 #WeKnowMore

Przewodnik Po Social Media w Polsce

Jak efektywnie prowadzić komunikację marek w mediach społecznościowych? Jak skutecznie wykorzystywać potencjał poszczególnych platform? Odpowiedzi warto szukać w najnowszym Przewodniku Po Social Media w Polsce, który jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska. Przewodnik powstał przy współudziale ekspertów, w tym naszych specjalistów z agencji Up&More, należącej również do struktur Grupy Roboczej IAB Polska.

Z ogromną satysfakcją podzieliliśmy się swoją wiedzą w zakresie funkcjonowania mediów społecznościowych. Jako praktycy zdajemy sobie sprawę, jak różnorodny i ciekawy jest to ląd dla osób chcących umiejętnie poruszać się po wszystkich kanałach social media. Cieszymy się, że możemy być częścią tak szczegółowego przewodnika- komentuje Alicja Kisiel, Senior Social Media Specialist w Up&More

Opracowanie składa się z 3 części. Pierwsza sekcja dotyczy szczegółowych opisów najbardziej znaczących kanałów społecznościowych w Polsce, druga część odnosi się do konsumpcji social media przez poszczególne pokolenia, trzecia natomiast jest zestawieniem dobrych praktyk w budowaniu komunikacji online za pośrednictwem społeczności.

Przewodnik powstał z myślą o wszystkich entuzjastach kanałów social media, a w szczególności z myślą o tych, którzy na co dzień, w celach zawodowych chcieliby jeszcze sprawniej poruszać się w świecie SM – marketerów, właścicieli firm, pracowników agencji reklamowych, domów mediowych.

Bardzo mnie cieszy, że taki przewodnik został stworzony. Social Media to nadal dosyć nowa dziedzina, a jednocześnie szeroka. Taki poradnik usystematyzuje wiedzę i pomoże zarówno początkującym, jak i tym bardziej zaawansowanym. Cieszę się, że mogłam podzielić się swoją wiedzą i w ten sposób wspomóc całe przedsięwzięcie - dodaje Aleksandra Gorczyńska, Social Media Specialist w Up&More

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Daj nam znać!

Odezwij się do nas!