15.04.2020 #WeKnowMore
Jak zdobywać obserwatorów na Instagramie?
Instagram to medium społecznościowe, które skupia się głównie na kwestiach wizualnych. Aplikacja stworzona w 2010 przez Kevina Systroma i Mike Kriegera miała z założenia prezentować zdjęcia użytkowników w kwadratowym formacie , na wzór zdjęć wykonywanych przez aparaty firmy Polaroid. Dwa lata później, czyli w 2012 roku Instagram został zakupiony przez Facebooka za kwotę 1 miliarda dolarów, tym samym stając się integralną częścią komunikacji w social mediach dla firm. Dziś jest to jedna z najbardziej popularnych aplikacji społecznościowych, która skupia ponad 6 milinów użytkowników!
Codziennie na Instagramie publikowanych jest ponad 95 milionów zdjęć i każda marka oraz osoba prywatna może założyć tam swój profil. Wysoka liczba generowanych treści wymusiła na twórcach stworzenia algorytmu, który będzie dopasowywał zasięgi treści w taki sposób, aby użytkownicy widzieli najbardziej ciekawy dla siebie content. Jakie czynniki wpływają na widoczność naszych zdjęć i filmów?