BLOG


3 sierpnia
2016




Fenomen Instagrama

,

Czym stał się Instagram przez 6 lat swojego istnienia i jak długą drogę przeszedł? Jak zmieniła się pierwotna koncepcja projektu i dlaczego przewagę zyskuje obszar społecznościowy? Na te pytania, znajdziecie odpowiedź w poniższym artykule. Instagram jest obecnie jednym z bardziej liczących się portali społecznościowych na świecie. Jest doceniany zarówno przez…

Czytaj więcej Autor: Zuzanna Laskowska

14 kwietnia
2015




Ile znaków title SEO? Optymalizacja długości tytułu strony.

Google w marcu 2014 roku wdrożyło kilka zmian uderzających bezpośrednio w wygląd wyników wyszukiwania (tzw. SERP). Jednym z najważniejszych ulepszeń w tym zakresie była modyfikacja maksymalnej długości prezentowanego tytułu strony. Trochę historii Od 2012 roku próżno szukać górnej liczby znaków dla tagu title. Już wtedy Google przestało liczyć znaki w…

Czytaj więcej Autor: Piotrek

30 marca
2015




Storytelling w biznesie – z czym to się je?

*Za górami za lasami....* O storytellingu głośno jest już od jakiegoś czasu. Dlaczego stał się tak bardzo doceniany i w jaki sposób Ty możesz wykorzystać go w swoim biznesie? Content is the king Czy pomyślałeś kiedyś, ile informacji trafia do Ciebie każdego dnia? Badania przeprowadzone przez naukowców z University of…

Czytaj więcej Autor:

10 marca
2015




7 elementów SEO, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2015

Dynamiczny rozwój stron internetowych, a także szerokie spektrum manipulacji algorytmami wymuszają powstanie coraz większej ilości czynników rankingowych, które będą oparte na czynniku ludzkim. Czynników, którym bliżej do UX niż do tradycyjnej oceny popularności przez strony linkujące. Specjaliści od SEO muszą pracować coraz ściślej z innymi działami projektu – nie tylko produkcją…

Czytaj więcej Autor: tomek