BLOG


3 marca
2017




Kampania reklamowa. Wizerunek czy performance? W co inwestować w internecie?

Klienci przychodząc do agencji mają zwykle jasno sprecyzowane cele, które chcą osiągnąć za pośrednictwem kampanii reklamowej:  Chcemy robić jak największe zasięgi, żeby dotrzeć do wielu potencjalnych Klientów, chcemy kreować wizerunek naszej firmy jako godnej zaufania, sprzedającej produkty dobrej jakości czy nastawionej na potrzeby użytkownika.  Dzięki działaniom w Internecie chcemy sprzedawać…

Czytaj więcej Autor: Gosia Szulc

7 lutego
2017




Dlaczego działania SEO wymagają więcej czasu?

Jednym z najważniejszych punktów, który staramy się przekazać potencjalnym klientom jest to, że SEO to proces powolny i czasami bardzo długi. SEO nie jest rodzajem taktyki marketingowej, dzięki której będziemy mieć natychmiastowe rezultaty i szybki zwrot z inwestycji. Jest odwrotnie. W rzeczywistości, proces może potrwać wiele tygodni a nawet miesięcy, zanim…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

10 stycznia
2017




Jaką rolę pełnią virale?

Virale stały się nieodłączną częścią Internetu. Są formą marketingu wirusowego, który jest obecnie jedną z najefektywniejszych metod reklamy. Jest to przydatne narzędzie, które może być tańszą alternatywą dla działań reklamowych. Wykorzystuje social media do rozpowszechniania informacji na temat produktu lub usługi. Tylko garstka filmików otrzymuje miano virala, więc czy istnieje…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 stycznia
2017




Słowa kluczowe w sieci reklamowej. Odbiorcy vs Treść

Google wprowadziło zmianę w kierowaniu na słowa kluczowe w sieci reklamowej. Teraz, kiedy tworzysz grupę reklam i wybierasz pulę słów jako kryteria targetowania, możesz zdecydować, czy będą one brane pod uwagę przy doborze potencjalnych odbiorców, czy też ściśle wpłyną na wybór miejsc docelowych. Co się zmieniło? Dotychczas, słowa kluczowe wpływały…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela