BLOG


19 lipca
2017




3 błędy przy tworzeniu kampanii Adwords

Dobrze prowadzone kampanie reklamowe tworzone w Adwords pozwalają na osiągnięcie dużych zysków. Wszystko dzięki odpowiedniemu dotarciu do użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Zdarzają się jednak źle skonfigurowane i przeprowadzone kampanie, które szybko zużywają cały budżet z miernym skutkiem. Jakich błędów należy unikać i jak usprawnić proces optymalizacji? Niewłaściwe słowa kluczowe Zbyt…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 lipca
2017




ASO – działania zwiększające widoczność aplikacji w sklepie

Optymalizacja i pozycjonowanie to terminy, które głównie kojarzą się ze stronami internetowymi, jednak takie zabiegi dotyczą również aplikacji mobilnych. ASO czyli App Store Opitmalization polega na zwiększeniu widoczności aplikacji w sklepie, służy również podwyższeniu jej konwersji. Sklepy takie jak App Store i Google Play odnotowują miliardy ściągnięć. Stąd nasuwa się…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

21 czerwca
2017




Spam – jak sobie z nim radzić?

Spam, do którego przywykliśmy w naszych skrzynkach pocztowych to nie wszystko. Wiele firm zmaga się z spamem w wynikach wyszukiwania Google, konkretnie w Mapach. Oto garść porad, jak sobie z tym radzić. Istnieją dwa główne rodzaje spamu w Mapach Google, miejscu chętnie odwiedzanym przez potencjalnych klientów. Pierwszy z nich to…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki

2 czerwca
2017




Accelerated Mobile Pages – co to jest?

Wszyscy wiemy, że w ostatnich latach obszar marketingu mobilnego staje się coraz ważniejszy. Uczestniczymy w narodzinach nowej ery urządzeń przenośnych, a smartfony i tablety sprzedają się w zastraszającym tempie. Z tego względu Google szuka nowych rozwiązań i kładzie nacisk na to, by korzystanie z Internetu było komfortowe. W Google Search…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

22 maja
2017




Meta tagi. Jakie są potrzebne?

Meta tagi, najprościej mówiąc to fragmenty kodu strony, które pozwalają na określenie przez wyszukiwarki, co znajduje się na stronie. Które z nich są potrzebne, a które tylko zwiększają objętość kodu strony i ją spowalniają?   NIEZBĘDNE META TAGI Jedną z zasad tworzenia stron www jest KISS „keep it simple, stupid”,…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki