BLOG


займ на карту займ на карту срочно без отказа
23 sierpnia
2017




Skuteczne kampanie na Facebooku. Dobór właściwego celu.

Jedną z cech charakteryzujących kampanie na Facebooku jest ścisłe nastawienie na cel już na poziomie konfiguracji. W momencie tworzenia kampanii deklarujemy, co jest największym priorytetem naszych działań. Wybór ten definiuje też późniejszy dobór formatów reklamowych. Możemy rozróżnić 3 cele główne i 12 podrzędnych: Świadomość Ten cel wybieramy, jeśli zależy nam na…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

26 lipca
2017




Poznaj trzy główne zalety reklam elastycznych

Reklamy elastyczne to format reklam wprowadzony przez Google w 2016 roku. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim automatycznie dostosowany do danych warunków format i rozmiar reklamy. Dzięki możliwościom reklam elastycznych reklamodawcy mogą w maksymalnym stopniu wykorzystywać dostępne przestrzenie reklamowe oraz poprawić efektywność swoich kampanii AdWords. Jakie są zatem główne zalety…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska

19 lipca
2017




3 błędy przy tworzeniu kampanii Adwords

Dobrze prowadzone kampanie reklamowe tworzone w Adwords pozwalają na osiągnięcie dużych zysków. Wszystko dzięki odpowiedniemu dotarciu do użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Zdarzają się jednak źle skonfigurowane i przeprowadzone kampanie, które szybko zużywają cały budżet z miernym skutkiem. Jakich błędów należy unikać i jak usprawnić proces optymalizacji? Niewłaściwe słowa kluczowe Zbyt…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 lipca
2017




ASO – działania zwiększające widoczność aplikacji w sklepie

Optymalizacja i pozycjonowanie to terminy, które głównie kojarzą się ze stronami internetowymi, jednak takie zabiegi dotyczą również aplikacji mobilnych. ASO czyli App Store Opitmalization polega na zwiększeniu widoczności aplikacji w sklepie, służy również podwyższeniu jej konwersji. Sklepy takie jak App Store i Google Play odnotowują miliardy ściągnięć. Stąd nasuwa się…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

21 czerwca
2017




Spam – jak sobie z nim radzić?

Spam, do którego przywykliśmy w naszych skrzynkach pocztowych to nie wszystko. Wiele firm zmaga się z spamem w wynikach wyszukiwania Google, konkretnie w Mapach. Oto garść porad, jak sobie z tym radzić. Istnieją dwa główne rodzaje spamu w Mapach Google, miejscu chętnie odwiedzanym przez potencjalnych klientów. Pierwszy z nich to…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki