Kategoria: social media

26 kwietnia
2018




Snapchat – początek końca

,

Snapchat – przełomowa aplikacja, która zrewolucjonizowała komunikację społecznościową nastolatków. Zarówno w kontekście zaangażowania użytkowników, jak i szybkości ekspansji na rynku globalnym. Była to pierwsza tego typu aplikacja społecznościowa do przesyłania krótkich wideo i zdjęć. Cały zabawa polegała na tym, iż materiały znikają po kilku sekundach lub 24 godzinach od publikacji…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Gorczyńska

6 kwietnia
2018




LinkedIn – nowe dotarcie do B2B

Kampanie LinkedIn – profilowanie biznesowe Kampanie LinkedIn to obok Facebooka i Google AdWords kolejny sposób dotarcia do użytkowników z działaniami reklamowymi, który pozwala na bieżące doglądanie statystyk i optymalizacje w ramach swojego systemu. Na tle pozostałych wyróżnia go jednak pełniejszy dostęp do danych dotyczących pracy użytkowników, co przekłada się na…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

18 października
2016




Pięć popularnych zagrywek taktyki Black Hat w Social Media

Jest bardzo cienka granica pomiędzy dobrym a złym marketingiem. Kiedy marka stara się polepszać statystyki czy zbudować większe zaangażowanie, może nieświadomie balansować na granicy i zastosować złą taktykę, czyli Black Hat. W przypadku marketing social media istnieje długa lista najlepszych  i najgorszych praktyk, których brand managerowie powinni być świadomi. Taktyka Black Hat…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

15 września
2016




Potęga Social Media

, , ,

O mediach społecznościowych każdy już słyszał i mało kto ma konto wyłącznie w jednym serwisie społecznościowym, a już ze świecą można szukać tych, którzy do tej pory żadnego konta nie posiadają... Wszyscy zdają sobie sprawę, że interakcje społeczne i budowanie więzi w znacznym stopniu przeniosło się do świata wirtualnego, sprzężonego…

Czytaj więcej Autor: Barbara Ścisłowska

3 sierpnia
2016




Fenomen Instagrama

,

Czym stał się Instagram przez 6 lat swojego istnienia i jak długą drogę przeszedł? Jak zmieniła się pierwotna koncepcja projektu i dlaczego przewagę zyskuje obszar społecznościowy? Na te pytania, znajdziecie odpowiedź w poniższym artykule. Instagram jest obecnie jednym z bardziej liczących się portali społecznościowych na świecie. Jest doceniany zarówno przez…

Czytaj więcej Autor: Zuzanna Laskowska