Kategoria: seo

10 marca
2015




7 elementów SEO, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2015

Dynamiczny rozwój stron internetowych, a także szerokie spektrum manipulacji algorytmami wymuszają powstanie coraz większej ilości czynników rankingowych, które będą oparte na czynniku ludzkim. Czynników, którym bliżej do UX niż do tradycyjnej oceny popularności przez strony linkujące. Specjaliści od SEO muszą pracować coraz ściślej z innymi działami projektu – nie tylko produkcją…

Czytaj więcej Autor: tomek

3 lutego
2015




Reklama na brand konkurencji- czy warto się bić?

,

O tym, że warto reklamować się na własny brand w płatnych wynikach wyszukiwania, wiadomo nie od dziś. Słowa brandowe z reguły mają wyższy CTR, a co za tym idzie, mają lepszy wynik jakości, a kliknięcia i konwersje mniej kosztują. Dlatego tak bardzo je lubimy. Poza tym w przypadku zapytań brandowych…

Czytaj więcej Autor: jola

15 stycznia
2015




Deszcz zmian w 2014. A jakie są prognozy na 2015?

, , , , ,

Miniony rok był w świecie SEMowym bardzo owocny w zmiany. Zmieniały się trendy w wyszukiwaniu – szukaliśmy informacji, co to jest i jak się robi selfie, tradycyjnie radziliśmy się dr. Googla w sprawach zdrowotnych, pytaliśmy o paleo-diety, jagody goji i nasiona chia. Mundial 2014 okazał się najczęściej wyszukiwanym eventem sportowym…

Czytaj więcej Autor: jola