Kategoria: seo

4 listopada
2016




TOPY czy WTOPY?

Wiele osób zwracając się do firmy pozycjonerskiej lub agencji interaktywnej próbuje narzucić swoje rozwiązanie – w ich mniemaniu jedyne słuszne, czyli wbicie fraz do TOP3 w Google. Wydaje im  się, że pozycja TOP3, a docelowo wymarzona TOP1 zapewni 100% sukces w sprzedaży towarów, czy usług. Tymczasem od wielu już miesięcy…

Czytaj więcej Autor: Paweł Leśniak

8 września
2016




Strona www a marketing internetowy

, , ,

O tym, że czasy internetowego eldorado pt.: „wrzuć cokolwiek do sieci – samo się sprzeda” już dawno i bezpowrotnie minęły, wie niemal każdy. Przekonanie o stosunkowo niskich kosztach wejścia w biznes internetowy powodują, iż wiele osób widzi w tym swoją szansę na sukces. To z kolei skutkuje tym, że konkurencja…

Czytaj więcej Autor: Marzena Kamińska

30 sierpnia
2016




Filtry Google bez tajemnic!

,

Zastosowanie filtra na Instagramie lub w Photoshopie to nadanie zdjęciu nowego, unikalnego wyglądu. Gdy jednak na naszą stronę zostanie nałożony filtr Google, nie jest to powód do radości. Jednak Filtry Google to nic innego, jak kary za działania niezgodne z regulaminem. Filtr vs. Ban Chociaż zarówno pojęcie „filtr”, jak i…

Czytaj więcej Autor: Agnieszka Turbakiewicz

14 kwietnia
2015




Ile znaków title SEO? Optymalizacja długości tytułu strony.

Google w marcu 2014 roku wdrożyło kilka zmian uderzających bezpośrednio w wygląd wyników wyszukiwania (tzw. SERP). Jednym z najważniejszych ulepszeń w tym zakresie była modyfikacja maksymalnej długości prezentowanego tytułu strony. Trochę historii Od 2012 roku próżno szukać górnej liczby znaków dla tagu title. Już wtedy Google przestało liczyć znaki w…

Czytaj więcej Autor: Piotrek