Kategoria: seo

5 marca
2018




Audyt SEO w Google Lighthouse

Google Lighthouse to nowe narzędzie pozwalające zweryfikować witrynę głównie pod kątem szybkości wczytywania na urządzeniach mobilnych. Jedną z funkcji Google Lighthouse, będącą wciąż w fazie rozwoju, jest weryfikacja strony pod kątem podstawowych zagadnień SEO. Instalacja Google Lighthouse Z narzędzia Google Lighthouse możemy korzystać na kilka sposobów. Najwygodniejszą opcją wydaje się…

Czytaj więcej Autor: Wojciech Bębenek

10 października
2017




Jak dobrze pozycjonować sklep internetowy?

Pozycjonowanie to skomplikowany i długotrwały proces. Składa się na niego wiele elementów, które muszą współgrać ze sobą. Dlaczego pozycjonowanie sklepów internetowych jest ważne? Ponieważ coraz częściej robimy zakupy w sieci. Profil kupujących wciąż się zmienia, a zakupy nie kończą się tylko na ubraniach czy sprzęcie elektronicznym. Coraz częściej korzystamy z…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

5 października
2017




Content marketing a SEO

,

Generowanie atrakcyjnych i zachęcających treści to główny cel content marketingu, który ma przyciągnąć nowych użytkowników do twojej witryny. Mają zbudować zaufanie do ciebie i twojej marki, a w rezultacie zaowocować lepszą sprzedażą twoich produktów i usług. Może miałeś już okazję sprawdzić jak działa content marketing w praktyce, na przykład poprzez…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

21 czerwca
2017




Spam – jak sobie z nim radzić?

Spam, do którego przywykliśmy w naszych skrzynkach pocztowych to nie wszystko. Wiele firm zmaga się z spamem w wynikach wyszukiwania Google, konkretnie w Mapach. Oto garść porad, jak sobie z tym radzić. Istnieją dwa główne rodzaje spamu w Mapach Google, miejscu chętnie odwiedzanym przez potencjalnych klientów. Pierwszy z nich to…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki

7 lutego
2017




Dlaczego działania SEO wymagają więcej czasu?

Jednym z najważniejszych punktów, który staramy się przekazać potencjalnym klientom jest to, że SEO to proces powolny i czasami bardzo długi. SEO nie jest rodzajem taktyki marketingowej, dzięki której będziemy mieć natychmiastowe rezultaty i szybki zwrot z inwestycji. Jest odwrotnie. W rzeczywistości, proces może potrwać wiele tygodni a nawet miesięcy, zanim…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz