Kategoria: sem

Blog » sem

8 lutego
2018




Walentynki – kampanie na specjalne okazje

,

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a razem z nimi świetna okazja do reklamowania się w Internecie. Śmiało można stwierdzić, że największymi świętującymi są w tych dniach handlowcy. Właśnie dlatego należy uwzględnić w działaniach reklamowych kampanie pod specjalne okazje i zaplanować je z wyprzedzeniem. Każdego roku wyszukiwarka Google zalewana jest zapytaniami…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 stycznia
2017




Słowa kluczowe w sieci reklamowej. Odbiorcy vs Treść

Google wprowadziło zmianę w kierowaniu na słowa kluczowe w sieci reklamowej. Teraz, kiedy tworzysz grupę reklam i wybierasz pulę słów jako kryteria targetowania, możesz zdecydować, czy będą one brane pod uwagę przy doborze potencjalnych odbiorców, czy też ściśle wpłyną na wybór miejsc docelowych. Co się zmieniło? Dotychczas, słowa kluczowe wpływały…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

8 września
2016




Strona www a marketing internetowy

, , ,

O tym, że czasy internetowego eldorado pt.: „wrzuć cokolwiek do sieci – samo się sprzeda” już dawno i bezpowrotnie minęły, wie niemal każdy. Przekonanie o stosunkowo niskich kosztach wejścia w biznes internetowy powodują, iż wiele osób widzi w tym swoją szansę na sukces. To z kolei skutkuje tym, że konkurencja…

Czytaj więcej Autor: Marzena Kamińska

30 sierpnia
2016




Filtry Google bez tajemnic!

,

Zastosowanie filtra na Instagramie lub w Photoshopie to nadanie zdjęciu nowego, unikalnego wyglądu. Gdy jednak na naszą stronę zostanie nałożony filtr Google, nie jest to powód do radości. Jednak Filtry Google to nic innego, jak kary za działania niezgodne z regulaminem. Filtr vs. Ban Chociaż zarówno pojęcie „filtr”, jak i…

Czytaj więcej Autor: Agnieszka Turbakiewicz