Kategoria: mobile

28 listopada
2016




Nowość w kampaniach w wyszukiwarce – rozszerzenie wiadomości

,

Google AdWords wprowadza coraz więcej możliwości dedykowanych urządzeniom mobilnym (O kampaniach Tylko Połączenie możecie przeczytać tutaj). Jednym z takich rozwiązań, które zostało niedawno udostępnione do powszechnego użytku, jest rozszerzenie wiadomości. Dzięki niemu, użytkownik korzystający z wyszukiwarki na telefonie komórkowym może wysłać SMS po kliknięciu w odpowiednie miejsce w reklamie. Konfiguracja…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

8 września
2016




Strona www a marketing internetowy

, , ,

O tym, że czasy internetowego eldorado pt.: „wrzuć cokolwiek do sieci – samo się sprzeda” już dawno i bezpowrotnie minęły, wie niemal każdy. Przekonanie o stosunkowo niskich kosztach wejścia w biznes internetowy powodują, iż wiele osób widzi w tym swoją szansę na sukces. To z kolei skutkuje tym, że konkurencja…

Czytaj więcej Autor: Marzena Kamińska

15 stycznia
2015




Deszcz zmian w 2014. A jakie są prognozy na 2015?

, , , , ,

Miniony rok był w świecie SEMowym bardzo owocny w zmiany. Zmieniały się trendy w wyszukiwaniu – szukaliśmy informacji, co to jest i jak się robi selfie, tradycyjnie radziliśmy się dr. Googla w sprawach zdrowotnych, pytaliśmy o paleo-diety, jagody goji i nasiona chia. Mundial 2014 okazał się najczęściej wyszukiwanym eventem sportowym…

Czytaj więcej Autor: jola