Kategoria: mobile

Blog » mobile

13 września
2017




YouTube. Jak łatwo docierać z komunikatem do użytkowników mobilnych?

W dobie, kiedy ludzie coraz więcej czasu spędzają w Internecie przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych, każdy reklamodawca powinien zastanowić się nad kampaniami dedykowanymi pod ten typ użytkowników. Jak jednak w prosty sposób dotrzeć do użytkowników smartfonów bez szukania skomplikowanych rozwiązań? Jedną z szybkich metod na przeprowadzenie działań skierowanych na pozyskanie ruchu…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska

3 lipca
2017




ASO – działania zwiększające widoczność aplikacji w sklepie

Optymalizacja i pozycjonowanie to terminy, które głównie kojarzą się ze stronami internetowymi, jednak takie zabiegi dotyczą również aplikacji mobilnych. ASO czyli App Store Opitmalization polega na zwiększeniu widoczności aplikacji w sklepie, służy również podwyższeniu jej konwersji. Sklepy takie jak App Store i Google Play odnotowują miliardy ściągnięć. Stąd nasuwa się…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

2 czerwca
2017




Accelerated Mobile Pages – co to jest?

Wszyscy wiemy, że w ostatnich latach obszar marketingu mobilnego staje się coraz ważniejszy. Uczestniczymy w narodzinach nowej ery urządzeń przenośnych, a smartfony i tablety sprzedają się w zastraszającym tempie. Z tego względu Google szuka nowych rozwiązań i kładzie nacisk na to, by korzystanie z Internetu było komfortowe. W Google Search…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

28 listopada
2016




Nowość w kampaniach w wyszukiwarce – rozszerzenie wiadomości

,

Google AdWords wprowadza coraz więcej możliwości dedykowanych urządzeniom mobilnym (O kampaniach Tylko Połączenie możecie przeczytać tutaj). Jednym z takich rozwiązań, które zostało niedawno udostępnione do powszechnego użytku, jest rozszerzenie wiadomości. Dzięki niemu, użytkownik korzystający z wyszukiwarki na telefonie komórkowym może wysłać SMS po kliknięciu w odpowiednie miejsce w reklamie. Konfiguracja…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela