Kategoria: content marketing

Blog » content marketing

5 października
2017




Content marketing a SEO

,

Generowanie atrakcyjnych i zachęcających treści to główny cel content marketingu, który ma przyciągnąć nowych użytkowników do twojej witryny. Mają zbudować zaufanie do ciebie i twojej marki, a w rezultacie zaowocować lepszą sprzedażą twoich produktów i usług. Może miałeś już okazję sprawdzić jak działa content marketing w praktyce, na przykład poprzez…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

15 września
2016




Potęga Social Media

, , ,

O mediach społecznościowych każdy już słyszał i mało kto ma konto wyłącznie w jednym serwisie społecznościowym, a już ze świecą można szukać tych, którzy do tej pory żadnego konta nie posiadają... Wszyscy zdają sobie sprawę, że interakcje społeczne i budowanie więzi w znacznym stopniu przeniosło się do świata wirtualnego, sprzężonego…

Czytaj więcej Autor: Barbara Ścisłowska

22 sierpnia
2016




Femvertising, czyli kobieca strona marketingu

,

Femvertising to działania reklamowe, skierowane głównie do kobiet. Zazwyczaj komunikacja jest mocno oparta na emocjach. W przekazach reklamowych odwołuje się do konkretnych sytuacji życiowych spotykających większość kobiet. Działania te celują w typowo kobiecą naturę i role, jakie przyjmują kobiety w ciągu swojego życia (np. emocje związane z byciem matką). Jak…

Czytaj więcej Autor: Barbara Ścisłowska

30 marca
2015




Storytelling w biznesie – z czym to się je?

*Za górami za lasami....* O storytellingu głośno jest już od jakiegoś czasu. Dlaczego stał się tak bardzo doceniany i w jaki sposób Ty możesz wykorzystać go w swoim biznesie? Content is the king Czy pomyślałeś kiedyś, ile informacji trafia do Ciebie każdego dnia? Badania przeprowadzone przez naukowców z University of…

Czytaj więcej Autor: