Kategoria: AdWords

Blog » AdWords

26 lipca
2017




Poznaj trzy główne zalety reklam elastycznych

Reklamy elastyczne to format reklam wprowadzony przez Google w 2016 roku. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim automatycznie dostosowany do danych warunków format i rozmiar reklamy. Dzięki możliwościom reklam elastycznych reklamodawcy mogą w maksymalnym stopniu wykorzystywać dostępne przestrzenie reklamowe oraz poprawić efektywność swoich kampanii AdWords. Jakie są zatem główne zalety…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska

19 lipca
2017




3 błędy przy tworzeniu kampanii Adwords

Dobrze prowadzone kampanie reklamowe tworzone w Adwords pozwalają na osiągnięcie dużych zysków. Wszystko dzięki odpowiedniemu dotarciu do użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Zdarzają się jednak źle skonfigurowane i przeprowadzone kampanie, które szybko zużywają cały budżet z miernym skutkiem. Jakich błędów należy unikać i jak usprawnić proces optymalizacji? Niewłaściwe słowa kluczowe Zbyt…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 marca
2017




Kampania reklamowa. Wizerunek czy performance? W co inwestować w internecie?

Klienci przychodząc do agencji mają zwykle jasno sprecyzowane cele, które chcą osiągnąć za pośrednictwem kampanii reklamowej:  Chcemy robić jak największe zasięgi, żeby dotrzeć do wielu potencjalnych Klientów, chcemy kreować wizerunek naszej firmy jako godnej zaufania, sprzedającej produkty dobrej jakości czy nastawionej na potrzeby użytkownika.  Dzięki działaniom w Internecie chcemy sprzedawać…

Czytaj więcej Autor: Gosia Szulc