Kategoria: AdWords

28 marca
2018




Google – Ekosystem

  Ekosystem Google – przyjazny dla wszystkich Reklama online odgrywa ważną rolę w tworzeniu Internetu, musi być zatem bezpieczna. Niestety nie zawsze tak jest. Niezależnie od tego, czy chodzi o jednorazowy wypadek, czy o skoordynowane nieuczciwe działanie, zawsze odbijają się one echem na całym środowisku online. Dlatego od 15 lat…

Czytaj więcej Autor: Martyna Komoń

8 lutego
2018




Walentynki – kampanie na specjalne okazje

,

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a razem z nimi świetna okazja do reklamowania się w Internecie. Śmiało można stwierdzić, że największymi świętującymi są w tych dniach handlowcy. Właśnie dlatego należy uwzględnić w działaniach reklamowych kampanie pod specjalne okazje i zaplanować je z wyprzedzeniem. Każdego roku wyszukiwarka Google zalewana jest zapytaniami…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

26 lipca
2017




Poznaj trzy główne zalety reklam elastycznych

Reklamy elastyczne to format reklam wprowadzony przez Google w 2016 roku. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim automatycznie dostosowany do danych warunków format i rozmiar reklamy. Dzięki możliwościom reklam elastycznych reklamodawcy mogą w maksymalnym stopniu wykorzystywać dostępne przestrzenie reklamowe oraz poprawić efektywność swoich kampanii AdWords. Jakie są zatem główne zalety…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska

19 lipca
2017




3 błędy przy tworzeniu kampanii Adwords

Dobrze prowadzone kampanie reklamowe tworzone w Adwords pozwalają na osiągnięcie dużych zysków. Wszystko dzięki odpowiedniemu dotarciu do użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Zdarzają się jednak źle skonfigurowane i przeprowadzone kampanie, które szybko zużywają cały budżet z miernym skutkiem. Jakich błędów należy unikać i jak usprawnić proces optymalizacji? Niewłaściwe słowa kluczowe Zbyt…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

3 marca
2017




Kampania reklamowa. Wizerunek czy performance? W co inwestować w internecie?

Klienci przychodząc do agencji mają zwykle jasno sprecyzowane cele, które chcą osiągnąć za pośrednictwem kampanii reklamowej:  Chcemy robić jak największe zasięgi, żeby dotrzeć do wielu potencjalnych Klientów, chcemy kreować wizerunek naszej firmy jako godnej zaufania, sprzedającej produkty dobrej jakości czy nastawionej na potrzeby użytkownika.  Dzięki działaniom w Internecie chcemy sprzedawać…

Czytaj więcej Autor: Gosia Szulc