BLOG


26 kwietnia
2018




Snapchat – początek końca

,

Snapchat – przełomowa aplikacja, która zrewolucjonizowała komunikację społecznościową nastolatków. Zarówno w kontekście zaangażowania użytkowników, jak i szybkości ekspansji na rynku globalnym. Była to pierwsza tego typu aplikacja społecznościowa do przesyłania krótkich wideo i zdjęć. Cały zabawa polegała na tym, iż materiały znikają po kilku sekundach lub 24 godzinach od publikacji…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Gorczyńska

6 kwietnia
2018




LinkedIn – nowe dotarcie do B2B

Kampanie LinkedIn – profilowanie biznesowe Kampanie LinkedIn to obok Facebooka i Google AdWords kolejny sposób dotarcia do użytkowników z działaniami reklamowymi, który pozwala na bieżące doglądanie statystyk i optymalizacje w ramach swojego systemu. Na tle pozostałych wyróżnia go jednak pełniejszy dostęp do danych dotyczących pracy użytkowników, co przekłada się na…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

28 marca
2018




Google – Ekosystem

  Ekosystem Google – przyjazny dla wszystkich Reklama online odgrywa ważną rolę w tworzeniu Internetu, musi być zatem bezpieczna. Niestety nie zawsze tak jest. Niezależnie od tego, czy chodzi o jednorazowy wypadek, czy o skoordynowane nieuczciwe działanie, zawsze odbijają się one echem na całym środowisku online. Dlatego od 15 lat…

Czytaj więcej Autor: Martyna Komoń

5 marca
2018




Audyt SEO w Google Lighthouse

Google Lighthouse to nowe narzędzie pozwalające zweryfikować witrynę głównie pod kątem szybkości wczytywania na urządzeniach mobilnych. Jedną z funkcji Google Lighthouse, będącą wciąż w fazie rozwoju, jest weryfikacja strony pod kątem podstawowych zagadnień SEO. Instalacja Google Lighthouse Z narzędzia Google Lighthouse możemy korzystać na kilka sposobów. Najwygodniejszą opcją wydaje się…

Czytaj więcej Autor: Wojciech Bębenek

8 lutego
2018




Walentynki – kampanie na specjalne okazje

,

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a razem z nimi świetna okazja do reklamowania się w Internecie. Śmiało można stwierdzić, że największymi świętującymi są w tych dniach handlowcy. Właśnie dlatego należy uwzględnić w działaniach reklamowych kampanie pod specjalne okazje i zaplanować je z wyprzedzeniem. Każdego roku wyszukiwarka Google zalewana jest zapytaniami…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska