BLOG


21 czerwca
2017




Spam – jak sobie z nim radzić?

Spam, do którego przywykliśmy w naszych skrzynkach pocztowych to nie wszystko. Wiele firm zmaga się z spamem w wynikach wyszukiwania Google, konkretnie w Mapach. Oto garść porad, jak sobie z tym radzić. Istnieją dwa główne rodzaje spamu w Mapach Google, miejscu chętnie odwiedzanym przez potencjalnych klientów. Pierwszy z nich to…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki

2 czerwca
2017




Accelerated Mobile Pages – co to jest?

Wszyscy wiemy, że w ostatnich latach obszar marketingu mobilnego staje się coraz ważniejszy. Uczestniczymy w narodzinach nowej ery urządzeń przenośnych, a smartfony i tablety sprzedają się w zastraszającym tempie. Z tego względu Google szuka nowych rozwiązań i kładzie nacisk na to, by korzystanie z Internetu było komfortowe. W Google Search…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

22 maja
2017




Meta tagi. Jakie są potrzebne?

Meta tagi, najprościej mówiąc to fragmenty kodu strony, które pozwalają na określenie przez wyszukiwarki, co znajduje się na stronie. Które z nich są potrzebne, a które tylko zwiększają objętość kodu strony i ją spowalniają?   NIEZBĘDNE META TAGI Jedną z zasad tworzenia stron www jest KISS „keep it simple, stupid”,…

Czytaj więcej Autor: Rafał Chodzicki

24 marca
2017




Analiza SWOT. Na czym polega?

Analiza SWOT to podstawowe narzędzie do tworzenia biznesplanów i strategii marketingowych. Pozwala zbadać wnętrze organizacji jak i jej otoczenie zewnętrzne. Jej walorem jest wielofunkcyjność – idealnie nadaje się do planowania dla małego przedsiębiorstwa jak i dla wielkich firm.  Bazuje na rozpoznaniu najważniejszych atutów i słabości oraz na porównaniu ich z…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska