BLOG


10 października
2017




Jak dobrze pozycjonować sklep internetowy?

Pozycjonowanie to skomplikowany i długotrwały proces. Składa się na niego wiele elementów, które muszą współgrać ze sobą. Dlaczego pozycjonowanie sklepów internetowych jest ważne? Ponieważ coraz częściej robimy zakupy w sieci. Profil kupujących wciąż się zmienia, a zakupy nie kończą się tylko na ubraniach czy sprzęcie elektronicznym. Coraz częściej korzystamy z…

Czytaj więcej Autor: Natasza Słomińska

5 października
2017




Content marketing a SEO

,

Generowanie atrakcyjnych i zachęcających treści to główny cel content marketingu, który ma przyciągnąć nowych użytkowników do twojej witryny. Mają zbudować zaufanie do ciebie i twojej marki, a w rezultacie zaowocować lepszą sprzedażą twoich produktów i usług. Może miałeś już okazję sprawdzić jak działa content marketing w praktyce, na przykład poprzez…

Czytaj więcej Autor: Aleksandra Boharewicz

13 września
2017




YouTube. Jak łatwo docierać z komunikatem do użytkowników mobilnych?

W dobie, kiedy ludzie coraz więcej czasu spędzają w Internecie przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych, każdy reklamodawca powinien zastanowić się nad kampaniami dedykowanymi pod ten typ użytkowników. Jak jednak w prosty sposób dotrzeć do użytkowników smartfonów bez szukania skomplikowanych rozwiązań? Jedną z szybkich metod na przeprowadzenie działań skierowanych na pozyskanie ruchu…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska

23 sierpnia
2017




Skuteczne kampanie na Facebooku. Dobór właściwego celu.

Jedną z cech charakteryzujących kampanie na Facebooku jest ścisłe nastawienie na cel już na poziomie konfiguracji. W momencie tworzenia kampanii deklarujemy, co jest największym priorytetem naszych działań. Wybór ten definiuje też późniejszy dobór formatów reklamowych. Możemy rozróżnić 3 cele główne i 12 podrzędnych: Świadomość Ten cel wybieramy, jeśli zależy nam na…

Czytaj więcej Autor: Joanna Sopiela

26 lipca
2017




Poznaj trzy główne zalety reklam elastycznych

Reklamy elastyczne to format reklam wprowadzony przez Google w 2016 roku. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim automatycznie dostosowany do danych warunków format i rozmiar reklamy. Dzięki możliwościom reklam elastycznych reklamodawcy mogą w maksymalnym stopniu wykorzystywać dostępne przestrzenie reklamowe oraz poprawić efektywność swoich kampanii AdWords. Jakie są zatem główne zalety…

Czytaj więcej Autor: Paulina Sobolewska